Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby er 4 mnd i dag og begynner så vidt nå å vise interesse for leker. Vits å kjøpe babygym? Hvor lenge bruker msn det? 

Hittil har jeg lagt baby på yogamatte på gulvet og lekt/snakket med henne, og de siste ukene vist henne nye leker. Jeg vil jobbe enda mer på mageleietrening og bare tenker om babygym er lurt eller ei? 

Anonymkode: e58ab...a58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår bruker fortsatt babygymmen litt og er 9 mnd. 

Anonymkode: 082a3...87a

Skrevet

Jeg kjøpte babygym da baby var 3 mnd, da hadde hun vært interessert i leker en god stund og det var fint å kunne la henne leke for seg selv i stedet for å alltid sitte å dingle leker foran henne. Når er hun 4 mnd og elsker babygymmen ennå, hun griper tak i ting, sparker i stengene og ruller rundt fra rygg til mage. Jeg har lagt henne mye på magen i babygymmen, det er speil og spennede farger i teppet på den jeg har. Bruker babygymmen som sted å legge lekene. Har venninner som har eldre barn har brukt den ihvertfall til 7-8 mnd. Man kan jo henge opp nye ting i den etterhvert. 

Anonymkode: a926b...96e

Skrevet

Så spennende :) hvilken har du som har speil? 

Har babyshop i nærheten her.  

Anonymkode: e58ab...a58

Skrevet

Jeg har en skip hop babygym som har speil i teppet, anbefaler å velge en babygym med farger og ikke de grå. :) Eller bare kjøpe en mer enkel bøyle og "pimpe" med fargerikt leketeppe og henge opp leker selv.

Anonymkode: a926b...96e

Skrevet

Vi brukte fra 2 til 5 mnd. Så jeg hadde ikke kjøpt.

• Liker 1
Skrevet

Min var ikke interessert i babygym etter han greide å snu seg over på magen fra 5 mnd. 

Skrevet

Kjøp en brukt! Jo mer glorete, jo bedre..

Anonymkode: 2ad3e...e9c

• Liker 4
Skrevet

For mine var babygymmen uinteressann når de begynte å snu seg på magen, sånn fra 4-6 mnd. Men vi tok den tidlig i bruk da,  fra 3-4 ukers alder

Anonymkode: ffd49...21c

Skrevet

Da ville jeg kjøpt brukt i såfall. Til andremann kjøpte vi den i tre fra IKEA (hvis de har den enda?) og satte oppå en lekematte. Den var populær ganske lenge ettersom den var fin å holde i da han øvde seg på å reise seg :)

• Liker 1
Skrevet

Babyen vår sluttet å interessere seg for gymmen rundt 4 mnd. Jeg ville heller kjøpt leketeppe og leker hvis jeg var deg.

Anonymkode: 0a26c...201

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde ikke vår lenger enn til lille var rundt 4-5 mnd.. 

Anonymkode: b57ea...45d

Skrevet

Vi skal pakke den bort nå, er ikke så interessert lenger. Han er åtte måneder. Så jeg hadde kjøpt..

Anonymkode: c84d6...09d

Skrevet

Vi fikk beskjed på helsestasjonen at vi burde pakke vekk babygymmen når babyen begynte å snu på hodet/ønsket å snu seg rundt. Tror hun var 4,5 mnd. Da skulle vi heller legge leker over henne, slik at hun måtte vri seg for å se dem. 

• Liker 1
Skrevet

Vår baby (7 mnd) har kost seg Utrolig mye med babygym de siste mnd. Vi kjøpte (billig brukt) når hun var 5 mnd. Nå veksler hun mellom å leke med babygym, eller å rulle seg rundt på matten og ta etter leker. Jeg ville absolutt kjøpt en, men hadde nok kjøpt brukt. Det er billig og miljøvennlig og de fleste kan vaskes 😊

Anonymkode: c207b...9c6

Skrevet

Min er snart 5 mnd og blir bare mer og mer interessert i babygymmen.. vi har den fra ikea. Veldig populær og ikke dyr:)

Anonymkode: 2bb27...8ad

Skrevet

Her er babygym kjempepopulært. Babyen er 7 måneder og elsker å ligge og titte og dra i lekene. Vi kjøpte vår på bruktbutikk til 20 kr og den kan vaskes så det var virkelig flaks. Kanskje du kan få tak i brukt på finn?

Skrevet

Mine barn likte ikke babygym så veldig, finnes andre måter stimulere på og uten å gå til innkjøp av et stort plaststativ som fort blir glemt. En kommer langt med å være kreativ😀 Hang div småting under et bord en periode som fungerte som en babygym 

Anonymkode: db547...5eb

Skrevet

Jeg ville heller kjøpt sånn puslespill-matte på Nille. Den kan du bruke lenge. Den er også veldig god å lære å krabbe på, mykere under knærne. 

Anonymkode: e67ab...d8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...