AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 Vi skal på hyttetur neste helg å jeg gruer meg litt ettersom jeg er en skikkelig frysepinne. Det er mye snø der så det er selvsagt lagt opp til å være mye ute,å det har jeg ikke noe imot men sliter med å holde varmen. Noen som har tips til en tjukk varm skibukse/utebukse? Jeg skal ikke stå på ski men leke med 7 åringen i snøen og ake med han. Anonymkode: c7926...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 Ha på deg ullundertøy innerst og tykkere ull utenpå. Så har du skallklær utenpå der igjen (det finnes også med fór, Bergans har en god bukse). Husk buff (gjerne to), en god lue og tykke votter (ikke hansker). Eventuelt kan du kjøpe termodress, hvis du ikke skal bevege deg så mye? Det finnes også gode boblejakker som du kan ha ytterst når det er veldig kaldt. Anonymkode: 3c60f...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Del Skrevet 27. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha på deg ullundertøy innerst og tykkere ull utenpå. Så har du skallklær utenpå der igjen (det finnes også med fór, Bergans har en god bukse). Husk buff (gjerne to), en god lue og tykke votter (ikke hansker). Eventuelt kan du kjøpe termodress, hvis du ikke skal bevege deg så mye? Det finnes også gode boblejakker som du kan ha ytterst når det er veldig kaldt. Anonymkode: 3c60f...b09 Termodressene er så stygge å det skal være en kjekk mann der Skal defintivt ha en foret utebukse ja. Ull rett på kroppen takler jeg ikke,da klør jeg til jeg blør. Men har en tynn fleece,også en litt tjukk fleecegenser også vinterjakke. Men er nede jeg fryser. Anonymkode: c7926...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg hadde bare lagt fra meg forfengeligheten og tatt på meg en varmedress for voksne. Å fryse er det verste jeg vet. Jeg går med de dressene hver dag på jobb og det hjelper enormt selv uten ull under. Anonymkode: af65b...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 27. januar 2019 #5 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg har ullstilongs og ullbukse under ett par vanlige turbukser. Ullbuksene er ribbestrikk og veldig behagelige og varme, kjøpte mine på sportsbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Del Skrevet 27. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde bare lagt fra meg forfengeligheten og tatt på meg en varmedress for voksne. Å fryse er det verste jeg vet. Jeg går med de dressene hver dag på jobb og det hjelper enormt selv uten ull under. Anonymkode: af65b...fff Jeg har lånt søsteren min sin skibukse og den er tjukk og god,å den fryser jeg ikke i heller. Men hun husket ikke hvor den var kjøpt og hun skal bruke den selv i ferien. Så nå ønsker jeg også en tjukk skibukse. Men ser mange vinterbukser som ser ganske tynne ut å det frister ikke å kjøpe. Anonymkode: c7926...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Del Skrevet 27. januar 2019 10 minutter siden, Duff skrev: Jeg har ullstilongs og ullbukse under ett par vanlige turbukser. Ullbuksene er ribbestrikk og veldig behagelige og varme, kjøpte mine på sportsbutikk. Syns ull klør sånn dessverre. Men pleier å ha fleecebukse under en foret skibukse/vinterbukse. Anonymkode: c7926...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 27. januar 2019 #8 Del Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Syns ull klør sånn dessverre. Men pleier å ha fleecebukse under en foret skibukse/vinterbukse. Anonymkode: c7926...285 Gode ullstilongs klør ikke og de jeg har utenpå kjenner jeg ikke gjennom stillongsen. Jeg har lichen over hele kroppen, en ekstrem kløe sykdom, men skikkelig ull klør ikke og jeg er veeeeldig var for alt som kan klø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet 27. januar 2019 #9 Del Skrevet 27. januar 2019 Denne er god https://www.stormberg.com/no/geilo-vattert-selebukse-dame.html#10267190001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #10 Del Skrevet 27. januar 2019 5 minutter siden, ordinarygirl skrev: Denne er god https://www.stormberg.com/no/geilo-vattert-selebukse-dame.html#10267190001 Tusen takk for konkret forslag Den var jo grei pris på også Anonymkode: c7926...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet 27. januar 2019 #11 Del Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for konkret forslag Den var jo grei pris på også Anonymkode: c7926...285 Bruker den på jobb i bhg, synes den er god og varm☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #12 Del Skrevet 27. januar 2019 8 minutter siden, ordinarygirl skrev: Denne er god https://www.stormberg.com/no/geilo-vattert-selebukse-dame.html#10267190001 Ser nå at de ikke har størrelsen min igjen Skulle hatt XS ellet Small. Anonymkode: c7926...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå