AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Jeg har datet en fyr siden helt i begynnelsen av året. På tredje date endte vi i senga. Kysset, koste og klinte, men han fikk den ikke opp før etter lang tid og mange forsøk. Da kom han så vidt inn før den ble slapp igjen. Runket han da til han kom. Etter et par uker fra hverandre, var vi sammen igjen i helga. Han virker helt vill etter meg og blir nå lett hard, men det virker som om han er redd for å penetrere/prøve på det. Når han blir hard er det liksom ikke "om å gjøre" å komme fortest mulig inn, nei, intensiteten i kos, kyss og klem øker, men ellers ingenting. Han tilfredsstiller meg med både fingre og tunge (Og jeg gjengjelder), men jeg har jo lyst på kuken hans også. Har ikke spurt han om hvorfor han ikke prøver seg. Tenker kanskje at det kommer etter hvert når han blir enda litt tryggere? Det er jo tross alt et fremskritt at han nå "får den lett opp"? Tanker/erfaringer? Anonymkode: 1c702...07c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Kan dere ikke snakke sammen? Anonymkode: 35c4c...3dd
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Hvor gammel er han? Anonymkode: cbce4...6f5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en fyr siden helt i begynnelsen av året. På tredje date endte vi i senga. Kysset, koste og klinte, men han fikk den ikke opp før etter lang tid og mange forsøk. Da kom han så vidt inn før den ble slapp igjen. Runket han da til han kom. Etter et par uker fra hverandre, var vi sammen igjen i helga. Han virker helt vill etter meg og blir nå lett hard, men det virker som om han er redd for å penetrere/prøve på det. Når han blir hard er det liksom ikke "om å gjøre" å komme fortest mulig inn, nei, intensiteten i kos, kyss og klem øker, men ellers ingenting. Han tilfredsstiller meg med både fingre og tunge (Og jeg gjengjelder), men jeg har jo lyst på kuken hans også. Har ikke spurt han om hvorfor han ikke prøver seg. Tenker kanskje at det kommer etter hvert når han blir enda litt tryggere? Det er jo tross alt et fremskritt at han nå "får den lett opp"? Tanker/erfaringer? Anonymkode: 1c702...07c Lite tipps bare. Kan være en grei måte å kose sammen med en vibrator eller dildo. Husker jeg også var litt redd for dette med å penetrere med første kjæresten min. Vi kysset, fingret, slikket, sugde og runket. Etter hvert begynte vi med at jeg brukte dildo på henne og så at det egentlig ikke var så skummelt som jeg trodde hehe. Gikk veldig bra. Vi brukte dildo først og så byttet vi over til at vi hadde samleie etter hvert. Gikk seg veldig fort til egentlig. Kan hende han bare har litt prestasjonsangst så da kan dette være en bra icebraker å få leke med deg å tilfredsstille deg uten noe "press" om at han må være stiv hele tiden for å tilfredsstille deg. Aldri hatt prestasjonsangst siden og tror lekingen med henne gjorde at jeg ble veldig trygg på at dette ikke var noe skummelt. Håper det ordner seg for dere😊 Anonymkode: a9a49...9d6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dere ikke snakke sammen? Anonymkode: 35c4c...3dd Jeg er redd jeg stresser han hvis jeg spør. Han er 27, men har lite/ingen erfaring fra tidligere. Anonymkode: 1c702...07c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd jeg stresser han hvis jeg spør. Han er 27, men har lite/ingen erfaring fra tidligere. Anonymkode: 1c702...07c Lek sammen med en dildo der han konsentrerer seg om å tilfredsstille deg. Jeg syns iallefall det var veldig spennende med første partner og tok ikke lang tid før jeg også ville prøve.😅 Anonymkode: a9a49...9d6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 Prestasjonsangst. Han stresser seg helt sikkert med tanker om "nå gjelder det, ikke bli slapp!" og så blir han slapp pga stresstankene. Det høres ikke ut som om det er noe somatisk problem, så kommer helt sikkert til å bli gå fint etterhvert som han blir mer trygg. Anonymkode: a0e99...1b7 4
I Grosny Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en fyr siden helt i begynnelsen av året. På tredje date endte vi i senga. Kysset, koste og klinte, men han fikk den ikke opp før etter lang tid og mange forsøk. Da kom han så vidt inn før den ble slapp igjen. Runket han da til han kom. Etter et par uker fra hverandre, var vi sammen igjen i helga. Han virker helt vill etter meg og blir nå lett hard, men det virker som om han er redd for å penetrere/prøve på det. Når han blir hard er det liksom ikke "om å gjøre" å komme fortest mulig inn, nei, intensiteten i kos, kyss og klem øker, men ellers ingenting. Han tilfredsstiller meg med både fingre og tunge (Og jeg gjengjelder), men jeg har jo lyst på kuken hans også. Har ikke spurt han om hvorfor han ikke prøver seg. Tenker kanskje at det kommer etter hvert når han blir enda litt tryggere? Det er jo tross alt et fremskritt at han nå "får den lett opp"? Tanker/erfaringer? Anonymkode: 1c702...07c Han vil for mye. Prestasjonsangst. Jeg hadde det slik med dama en måned eller to i starten, men de påfølgende ti år var problemet borte. Slapp av og kos dere uten å ha forventninger, så ordner det seg. 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #9 Skrevet 28. januar 2019 14 timer siden, I Grosny skrev: Han vil for mye. Prestasjonsangst. Jeg hadde det slik med dama en måned eller to i starten, men de påfølgende ti år var problemet borte. Slapp av og kos dere uten å ha forventninger, så ordner det seg. Åh, takk for at du delte dette. Da senker jeg skuldrene litt. Antar at han "prøver seg" når han føler seg klar? Anonymkode: 1c702...07c 3
I Grosny Skrevet 28. januar 2019 #10 Skrevet 28. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, takk for at du delte dette. Da senker jeg skuldrene litt. Antar at han "prøver seg" når han føler seg klar? Anonymkode: 1c702...07c Han trenger å kutte ut forventningene og prestasjonsønsket. Når dette er borte er mye gjort. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå