AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Vet at det ikke finnes et fasitsvar på dette, men... Slurvet litt med pilla og glemte å ta den 13. og 14. januar. Pleier å ta på kvelden, tok begge morgenen 15. januar. Hadde sex 13. januar. Den ene pilla var i en uke med høy risiko, mens den andre var i en uke med lav risiko (ifølge pakningsvedlegget). 20. januar sluttet jeg på pillene (skal begynne prøvingen om ca et halvt år). Etter at jeg hadde slurva begynte jeg å få små brunlige blødninger, en eller to ganger om dagen. Ikke så mye, merket det bare ved toalettbesøk. Så avtok det noen dager, før jeg fikk det jeg tolket som mensen. Men det varte bare 2-3 dager (23.-25.) før det sluttet veldig brått. Jeg blødde ikke så veldig mye, to dager med middels blødning og en dag med ganske lite. Kan dette i teorien ha vært en sånn festeblødning? Synes det var veldig rart med så kort mens, men nå kjenner jeg jo ikke kroppens syklus lenger etter mange år på p-piller. Jeg fikk ikke de vanlige menssmertene heller. Anonymkode: 17577...1b5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Nei, dette skjedde fordi du hoppet over to dager. Helt normalt, ingen festeblødning. Anonymkode: e5ec2...a0f
kaleidoskop Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Ja du kan være gravid, men mest sannsynlig ikke. Blødning kan være fra pilleslurv. Ta en test neste uke, så finner du ut av det.
whateveryoulike Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Den korte menstruasjonen kan komme av at du slurva og tok 2 p-piller også. Når jeg ble gravid begge gangene fikk jeg festeblødning, men det var ikke snakk om mye blod og ikke over fler dager. Men igjen så kan man også få «mensen» i starten av et svangerskap, noen som også har der i store deler av og kanskje hele svangerskapet. Det er også litt tidlig for symptomer på graviditet. Men hvis du opplever «mens»-murringer etter denne «mensturasjonen» du forteller om og før evt. Eggeløsning, ømme bryster, mer trøtt enn vanlig og PMS-tilstander er det tidlige og typiske tegn på graviditet. MEN.. Med det du forklarer er det like sannsynlig at du er gravid som ikke gravid. Ta en test eller to du 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå