Gå til innhold

For tidlig å presentere kjæreste etter bare én måned?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i snaut en måned. Har aldri følt en slik gnist, kjemi og tiltrekning til noen før. Dessuten behandler han meg som en prinsesse og er god i senga. Er det for tidlig å definere seg som kjærester og presentere for familien etter bare én måned? Per dags dato har vi møttes fire ganger, hvorav to overnattinger hvor vi har vært sammen i nesten et døgn. Vi er 24 og 27. 

Anonymkode: 8cb2f...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh, ta praten med han først så får dere bli enige om det.  

Etter min mening for tidlig. Her tok det et år med dating før vi i det hele tatt ble kjærester og før familie kom inn i bildet. 

Anonymkode: c77ab...0e9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er en måned, har dere bare truffes fire ganger. Det er ikke mye selv om kjemien er der. 

For oss tok det ca 4 mnd før vi kalte oss kjærester og begynte å fortelle venner og familie. Ville kjenne hverandre godt først og være trygge på hverandre, og at det skulle være oss. 

Men syns ikke det er for tidlig heller. Det må man selv vurdere :)

Anonymkode: e2fc4...bba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en fyr åtte ganger før han plutselig bare ghosta meg, én måned med dating er ganske lite, så jeg ville ha venta litt eller bare spurt han rett ut. 

Anonymkode: afc16...7ef

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fryktelig kort tid. Forstår at gnisten er der, men vil du ikke bli bedre kjent med ham før dere faktisk begynner å definere dere som kjærester?

Anonymkode: fef41...2e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere er 16 år, er det ok. 
Men dere er voksne og da synes jeg det er alt for tidlig.

Anonymkode: 234ee...ee2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nødvendigvis alt for uhørt for tidlig for et litt uhøytidelig møte, men dere har møttes alt for få ganger syns jeg.. 

Mamma møtte vel min kjære rimelig kort tid etter at vi ble offisielt sammen, kanskje et par uker? Men det var da etter to og en halv måned med dating, så jeg syns vel kanskje en måned er litt på kanten tidlig. Men det som gjør dette definitivt for tidlig, er jo så få møter, og at dere faktisk ikke er enige om at dere er offisielt sammen en gang, virker det til .

Anonymkode: 7dd25...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg introduserer til venner og familie før vi er kjærester som regel. Må liksom vite om han passer inn i livet mitt før den forpliktelsen. Kan være så lite som å ta ham med på fest, til å bli med innom om jeg skal hente noe, bare for et kjapt hallo. 

Anonymkode: 5235e...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, min eks gjorde det etter 2 dager med nye dama. Uka etter flyttet de sammen.

Jeg er veldig spent på om dette varer, men når hun er arbeidsledig og han tjener fett og er desperat, så varer det nok en stund.

Anonymkode: 91acf...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er altfor tidlig å introdusere som en seriøs kjæreste ja med mindre dere er under 18 år. Og egentlig altfor tidlig at du i det hele tatt kaller han som det og er så blendet av at han er god i senga og behandler deg som en prinsesse. Du vet jo ikke etter bare 4 treff om dere faktisk har felles verdier og holdninger, og om han er genuin eller ikke (psykopater og voldelige menn oppfører seg på den forgudene måten i starten, også plutselig snur de), og om dere kommer til å skape en fremtid sammen eller ikke. 

Det er veldig koselig å være på det stadiet du er nå hvor du føler deg så forelska og at alt er så riktig men du skal være forsiktig med følelsene dine for sjansen er stor for at forelskelsen gjør blind og at dette kommer til å såre deg maksimalt på et senere tidspunkt når du legger så mye i det allerede nå. 

Anonymkode: 727eb...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...