Elisabeth-Elvira Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Hei. Jeg har fast hver lørdag i en butikk, og jeg gjorde noe som var utrolig dumt av meg på en fredag, jeg skulle ta noen få glass med vin med ei venninne, jeg visste godt at jeg skulle på jobb og var fullt bevisst på at jeg ikke skulle drikke for mye. Har ikke drukket på lenge og jeg har nettopp gått gjennom et samboer brudd og mye annet.. og før jeg visste ordet av det var jeg i farta og det tok litt av.. var så dårlig dagen etterpå at jeg klarte ikke komme meg på jobb og jeg ringte å sa ifra.. vennskapet på jobben med mine 2 kollegaer (en av dem er daglig leder) er ganske tett. Så vi er venner på Facebook og de så jeg drakk.. jeg har aldri gjort noe lignende før og jeg sjokkerte meg selv når det gikk så langt..kommer jeg til og få sparken? En skriftlig advarsel? Takker for svar.
gurine Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Så sant dette er ikke noe som gjentat seg så får du vel kun en advarsel. Det er driti ut, men ikke verdens undergang. Lær av det og kom deg videre.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Synes ikke dette var SÅ krise. Du kan jo si neste gang at du beklager at du var dårlig den lørdagen og skal "passe helsa" bedre neste gang. Sparken får du neppe. Anonymkode: b2c04...e96
kaleidoskop Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Skal litt til for å få sparken. Men har du drukket, drikk vann, ta ei pille og pin deg gjennom jobb. Har selv vært skikkelig fylledårlig, måtte Mange ganger på do å spy. Det kom blod til slutt. Men tok meg sammen, ekspiderte kunder med et smil, selv om det var et mareritt. 3
Elisabeth-Elvira Skrevet 27. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2019 Takker for svar! Skal på jobb på tirsdag så får jeg se hva dem sier. Da håper jeg dette ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå