AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg har helt glemt å betale en internettregning fra november og de kuttet internettet helt frem til jeg betaler, jeg betalte idag men det er søndag, får jeg tilbake nettet først imorra da siden det er helg?? Anonymkode: 5b827...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 Ingen betalinger blir registrert i helgen. Det tar nok 2-3 dager før det er registrert innbetalt hos Internettselskapet ditt. Det du kan gjøre er å kontakte kundeservice og se om de har mulighet til å åpne linjen tidligere ved å vise kvittering på at faktura er betalt. Anonymkode: 1987f...165 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Del Skrevet 27. januar 2019 Tipper 2-4 dager etter de har registrert betalingen. Anonymkode: 62ead...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 27. januar 2019 #4 Del Skrevet 27. januar 2019 37 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har helt glemt å betale en internettregning fra november og de kuttet internettet helt frem til jeg betaler, jeg betalte idag men det er søndag, får jeg tilbake nettet først imorra da siden det er helg?? Anonymkode: 5b827...6a0 Først må regningen registreres betalt i nettbanken, noe som ikke skjer i helgene. Så må internettleverandøren din registrere at regningen er betalt, som igjen kan ta litt tid... alternativt kan du ringe internettleverandøren din i morgen tidlig, forklare at du har betalt fakturaen og tilby deg å sende bevis per mail. Kanskje de er snille og fikser det litt tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå