AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre da. Jeg kommer til å få sparken snart. Jeg trenger så sårt en jobb. Dette er et ansvar jeg ikke klarer. Snart merker de det og da gir de meg sparken. Og da er det ingenting mer. Hva gjør jeg når jeg får sparken? Jeg vet ikke. Da må jeg bo på gata. Da kommer jeg til å begynne med rus kanskje. Jeg vil ikke det. Jeg vil ikke bo på gata. Jeg vil være trygg. Jeg er ikke trygg. De sier Norge er trygt. Det er ikke trygt. Anonymkode: d503b...acf 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Det er ikke verdens undergang å få sparken. Vi kan alle gjøre feil, selv om det skal ganske store feil til før en får sparken. Det gå alltids an å få seg en ny jobb, og den nye jobben din trenger ikke nødvendigvis å få vite om at du ble sparket. Alt ordner seg til slutt. Anonymkode: af720...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Hvorfor tror du at du får sparken? Anonymkode: 4e47b...427
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Hva er det du jobber med, og hvorfor tror du at du får sparken? Anonymkode: c9275...13b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke verdens undergang å få sparken. Vi kan alle gjøre feil, selv om det skal ganske store feil til før en får sparken. Det gå alltids an å få seg en ny jobb, og den nye jobben din trenger ikke nødvendigvis å få vite om at du ble sparket. Alt ordner seg til slutt. Anonymkode: af720...ac6 Jeg får ingen ny jobb, og da er det eneste jeg kan gjøre å si ha det og dra. Det er min undergang 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at du får sparken? Anonymkode: 4e47b...427 Fordi dette ansvaret er for stort. Jeg vet ikke hvorfor de ga meg ansvar jeg ikke er kapabel til. Nå er alt for sent. Alt går til helvete nå. Anonymkode: d503b...acf
Fjaselina Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Dersom du ser at du ikkje taklar ansvaret, må du vurdere å snakke med sjefen og forklare. Då får du kanskje ein sjanse til meir opplæring?? 18
Gjest Made4u Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 Slapp av litt og forklar problemstillingen så dette blir forståelig, ingen her kjenner situasjonen og bakgrunnen for at du tror at du får sparken, da blir det også vanskelig å vurdere situasjonen og å gi råd...
Chablis Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 Får du sparken så går du til nav og leverer søknad på dagpenger. Frem til dagpenger kommer i orden søker du sosialstønad. 10
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 Du må snakke med sjefen din. Fortell at du trenger med opplæring eller at det er for mye ansvar for deg. Det ordner seg. Anonymkode: a3293...6d7 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #10 Skrevet 27. januar 2019 Du er i ferd med å lage deg et tankekjør av katastrofetanker. Ingen vil høre på dette røret om du ikke forklarer situasjonen så vi får et helhetlig bilde av den. Da kan du få konstruktive tilbakemeldinger. Anonymkode: 50aa8...12b 20
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #11 Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, Fjaselina skrev: Dersom du ser at du ikkje taklar ansvaret, må du vurdere å snakke med sjefen og forklare. Då får du kanskje ein sjanse til meir opplæring?? Jeg føler bare verden renner vekk nå. Jeg kan ikke det. Jeg snakket med sjef for tre dager siden og sa at alt gikk bra. Jeg vet ikke hvorfor jeg sa det? Fordi jeg er en idiot. Fordi jeg trodde det skulle gå OK. Men nå vet jeg at det ikke gjør det! Jeg har gjort en enorm feil! 1 minutt siden, Made4u skrev: Slapp av litt og forklar problemstillingen så dette blir forståelig, ingen her kjenner situasjonen og bakgrunnen for at du tror at du får sparken, da blir det også vanskelig å vurdere situasjonen og å gi råd... Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare uten å identifisere meg selv. Vil ikke at sjefen min skal lese dette. Da får jeg i hvert fall sparken. Og dette er det eneste jeg har nå? Hvis det gir mening 2 minutter siden, Chablis skrev: Får du sparken så går du til nav og leverer søknad på dagpenger. Frem til dagpenger kommer i orden søker du sosialstønad. Jeg har ikke krav på noe. Og jeg vet at hvis man går til nav må man si ja til alle jobber som eksisterer i hele landet og jeg kan ikke flytte. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må snakke med sjefen din. Fortell at du trenger med opplæring eller at det er for mye ansvar for deg. Det ordner seg. Anonymkode: a3293...6d7 Jeg sa for 3 dager siden at dette går bra. Anonymkode: d503b...acf
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #12 Skrevet 27. januar 2019 Har du gjort noe feil da eller er det frykten for det du sliter med? Anonymkode: a7d1a...7bf
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #13 Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er i ferd med å lage deg et tankekjør av katastrofetanker. Ingen vil høre på dette røret om du ikke forklarer situasjonen så vi får et helhetlig bilde av den. Da kan du få konstruktive tilbakemeldinger. Anonymkode: 50aa8...12b Jeg har fått meg en jobb. Alt gikk bra, men litt stressa pga mye ansvar. Likevel bra? Så mer ansvar, på en annen måte. For mennesker. Jeg = skal opplære. Jeg = klarer ikke. Nervene tar overhånd. Anonymkode: d503b...acf
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #14 Skrevet 27. januar 2019 Pust med magen. På gata trenger du ikke å bo. Slutte å krisemaksimere. Anonymkode: 39563...1ef 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #15 Skrevet 27. januar 2019 Kanskje ta en tur innom legen din og høre om du kan få noen chill pills? Anonymkode: 39563...1ef 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #16 Skrevet 27. januar 2019 Herregud, ta deg sammen da menneske. Du har jo allerede bestemt deg for at ting skal gå til helvette. Skjerp deg, ta tak i situasjonen og gjør noe med problemet; å sutre på Kvinneguiden er ikke løsningen. Anonymkode: b771b...f64 7
Chablis Skrevet 27. januar 2019 #17 Skrevet 27. januar 2019 Ja når du går på dagpenger må du være villig til å ta alle jobber men det er ikke slik at du kommer til å bli tilbudt en jobb på andre siden av landet første uka liksom. Dette katastrofe-røret ditt er bare slitsomt, du er ikke ute etter råd men ute etter å få avreagere og skrive ut tankene. Og det kan du gjøre på et notatark så slipper du synsing fra oss andre som ikke er i et hysterisk tankekjør akkurat nå. Pust med magen og sov på det, du dør ikke av dette. 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #18 Skrevet 27. januar 2019 Det skal mye til for å.sparke noen i Norge. Anonymkode: b644d...e48 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #19 Skrevet 27. januar 2019 Dere har rett i at jeg må ta egne feil på egen kappe. Anonymkode: d503b...acf
Gjest Made4u Skrevet 27. januar 2019 #20 Skrevet 27. januar 2019 TS: Nå må du ikke ta sorgene på forskudd, kanskje synes din sjef at du gjør en bedre jobb enn hva du selv føler at du gjør. Er lett for at noen blir i overkant selvkritisk og føler mye ubegrunnet frykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå