Gå til innhold

Hva mener dere om hudproduktene fra The body shop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de verdt pengene? Gjør de huden bedre? 

Har tørr, sensitiv hud med urenheter. Det meste av produkter får huden min til å svi og bli knallrød i noen dager før det flasser av. Blir så dyrt å prøve seg frem med dyre produkter så jeg trenger noe billig. 

Anonymkode: a7d62...08f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sensitiv hud vil jeg heller førhørt meg med et apotek.. 

Anonymkode: 42722...a2d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tørr og ømfintlig hud, bruker produkter fra Dermalogica, for eksempel essential cleaning solutions som rens, og intensive moisture balance som ansiktskrem. Fås av og til billig på ulike nettsteder som feks blivakker.no 

Anonymkode: 4e06b...810

Skrevet

Jeg fikk store byllekviser av body shop , har sensitiv hud. Det var E vitamin kremen som var omtalt med terningskast 5 og 6 som visstnok ikke var ekte E vitamin men kjemisk fremstilt og da funker det ikke for sensitiv hud . Får også små nupper på brystet når jeg har brukt body mist/parfyme fra dem så jeg med sensitiv hud styrer unna body shop etter det

Anonymkode: 70a45...4ce

Skrevet

Jeg synes ikke det og med din hudtype ville jeg ha vært forsiktig med produkter som har mye parfyme og slike ting. Jeg har litt samme hudtype, men har kun prøvd kroppsprodukter og de kan jeg begynne å klø av. Har generelt sensitiv hud med eksem så jeg må være litt nøye med hva jeg bruker.

Så jeg ville sett etter produkter som passer for sensitiv hud og som ikke tetter porene. For eksempel Dermalogica og Clinique har jeg god erfaring med, men ikke sikkert de fungerer for deg da :) De er kanskje ikke så billig da, men Clinique har ok pris i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...