Gå til innhold

Kommer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, jeg er bare litt forvirret. For når han jeg holder på med spør om jeg har kommet, så sier jeg at ja jeg kom flere ganger. Men når jeg tenker over det så skjønner jeg det egentlig ikke helt selv. For det pleier å være super deilig kjempelenge. Nesten hele tiden. Når han har tatt penisen inn og ut noen ganger og finner "riktig punkt eller sted" og holder på, så er det kjempe deilig hele tiden. Og jeg ligger og stønner og av og til vrir meg hele tiden. Eller i lang tid. Det føles liksom ut som om jeg kommer en gang men at det varer hele tiden (? 🤔) på en måte. Er det multiorgasme eller noe? Eller kommer jeg ikke i det hele tatt? 

Anonymkode: c1bfa...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør en voksen

Anonymkode: aafe5...3ea

• Liker 3
Skrevet

Hvis du får orgasme så er du ikke i tvil om du har fått det. For det er en spesiell følelse av at du når et klimaks og det blir en slags utløsning av energien du har bygget opp i kroppen. For meg høres du ut som du nyter det, og kanskje er nære å komme men du kommer ikke i mål. 

Anonymkode: f8457...b7d

• Liker 5
Skrevet

Som nevnt over. Sex er jo som regel deilig selv om man ikke får orgasme. Orgasme er bestemte muskelspenninger der du mister kontroll, og det er noe som bygges opp. Klimaks merker en helt konkret.

Det er enklere å få til på egen hånd første gang.

Anonymkode: d1621...132

• Liker 2
Skrevet

(Forøvrig er det ikke rart at mange menn tenker det er lett å få kvinner til å komme når man leser tråder som dette ;) )

Anonymkode: d1621...132

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Sex er deilig det, men orgasme er noe ubeskrivelig og det merker du. Hele kroppen skjelver og får rykninger. Kom du så er du ikke i tvil om det. Er du i tvil så kom du ikke.

Endret av Kvelertak
Skrevet

Tror nok ikke du kommer.

Anonymkode: 4bca2...157

• Liker 1
Skrevet

Nei høres ut som bare nytelse, ikke orgasme. Orgasmen VET du at er orgasme og varer ganske kort par sekunder eller et halvt minutt så intenst at det er umulig å lure på om man kom eller ikke

Anonymkode: 16d8e...d84

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg er bare litt forvirret. For når han jeg holder på med spør om jeg har kommet, så sier jeg at ja jeg kom flere ganger. Men når jeg tenker over det så skjønner jeg det egentlig ikke helt selv. For det pleier å være super deilig kjempelenge. Nesten hele tiden. Når han har tatt penisen inn og ut noen ganger og finner "riktig punkt eller sted" og holder på, så er det kjempe deilig hele tiden. Og jeg ligger og stønner og av og til vrir meg hele tiden. Eller i lang tid. Det føles liksom ut som om jeg kommer en gang men at det varer hele tiden (? 🤔) på en måte. Er det multiorgasme eller noe? Eller kommer jeg ikke i det hele tatt? 

Anonymkode: c1bfa...74a

Nei, du har sannsynligvis ikke kommet. Jeg merker stor forskjell på om hun bare har det "puledeilig" (vet ikke hva jeg skal kalle det) eller om hun virkelig kommer i det minste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...