Gå til innhold

Hvordan runke han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å date en fyr. Og vi har hatt sex. Men jeg syntes det er så flaut å skulle runke han. Får skikkelig prestasjonsangst. Har ikke peiling på hvordsn jeg skal gjøre det. Så er det noen generelle ting som går igjen hos menn på hva de/dere liker? Fort, seint, hardt, forsiktig? Hvordan? Noen tips? 

Anonymkode: a9ca4...45d

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Herlighet, du må jo spørre fyren. Alle liker forskjellig, er ikke noe fasit på det. Spør mens du runker om hva han synes og liker. 

Det er det beste tipset du kan få :)

Gjest Warrior
Skrevet

Noen liker det rolig, andre liker det hardt og fort. Bare han kan svare hvordan han liker det.

Skrevet

TS her 

Men er det ikke noe som går igjen som de fleste liker? Vi har ikke kjent hverandre lenge og det er kjempe flaut å skulle spørre han. For da tenker han vel at jeg ikke har peiling i det hele tatt. (noe jeg ikke har 😬🙈

Skrevet

Hvis du skal late som du har peiling på alt du driver med, så legger du grunnlaget for en elendig seksuell kommunikasjon mellom dere. 

• Liker 3
Skrevet

Igjen ser jeg ikke problemet. Er det ikke bare å spørre da? 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg tenker at du faktisk ikke er voksen nok til å ha sex om du syntes det er flaut å spørre om hvordan han liker det. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, tånegla skrev:

Jeg tenker at du faktisk ikke er voksen nok til å ha sex om du syntes det er flaut å spørre om hvordan han liker det. 

Fordi jeg sliter med sosial angst og prestasjonsangst så er jeg ikke voksen? Jeg prøver ihvertfall å leve livet og finne en partner til tross for dette. 

-TS 

• Liker 3
Skrevet

Prøv noe så enkelt så å spørre han da

dere bør da kunne snakke om sex 

får å kunne få best mulig nytelse for dere begge

M@ster

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fordi jeg sliter med sosial angst og prestasjonsangst så er jeg ikke voksen? Jeg prøver ihvertfall å leve livet og finne en partner til tross for dette. 

-TS 

Men det du kanskje ikke forstår så godt så er det også slik i voksen alder at en må spørre nye partnere om hva de liker, og hvordan man skal gjøre det. Min forrige partner kunne nesten ikke blitt runket hardt og raskt nok, mens min relativt nye partner er så utrolig sensitiv at det er ikke sjans i havet for at jeg kan gjøre det samme med ham. Så da tok jeg å spurte ham en av de første gangene jeg skulle til å runke ham.

Anonymkode: 2ecf9...883

Gjest HarryDotter
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her 

Men er det ikke noe som går igjen som de fleste liker? Vi har ikke kjent hverandre lenge og det er kjempe flaut å skulle spørre han. For da tenker han vel at jeg ikke har peiling i det hele tatt. (noe jeg ikke har 😬🙈

Dummeste jeg ser er kommentarer som "jamen det er jo individuellt"

Visse punkter på penis er høysensitive uansett hvem person pikken sitter på.

Mitt beste råd er å fokusere på strengen på undersiden av hodet. Og smør inn kukhodet med glidemiddel, trekk bort forhuden og gni mykt med hele håndflaten. Fast men rolig. Det liker alle menn garantert. Det er mer intenst enn bare å holde rundt skaftet og la forhuden stå for friksjonen.

Skrevet

Sikkert veldig individuelt, men en ting jeg vil tro mange menn er enige om at ikke er spesielt behagelig, er når jenta drar forhuden for langt tilbake sånn at den strammer ubehagelig hardt under hodet. Ta heller tak litt under hodet og dra huden opp/over hodet først, og så tilbake. 

Og ikke prøv å sette permanent håndavtrykk på penis. Start heller med ekstra løst grep, og klem litt hardere etter hvert (se an responsen :)). 

Anonymkode: 75a47...91b

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville begynt forsiktig, hatt mye øyekontakt for å se om han liker det, smile og vist at jeg liker det, prøve litt forskjellige ting for å se reaksjon, og så spørre hva han synes er deilig. Da er det ikke lenger så kleint å spørre. Min mann synes det gjør vondt når forhuden dras tilbake, men jeg har skjønt at andre liker det. 

Anonymkode: 98b6b...204

• Liker 1
Skrevet

Tror nok du må bli moden nok til å ha sex før du tenker mer på dette.

Når man må logge seg inn på et internettforum pga man ikke tørr å spørre sin partner hva han/hun liker så blir grunnlaget i forholdet veldig dårlig.

Kvinnen er et håpløst vesen når det kommer til usikkerhet, dere er eksperter på falske overfladiske forhold.

Anonymkode: 259e4...02b

Skrevet

Syns du får altfor mye dårlige svar her. Selvsagt er det forskjell på menn og selvsagt er det lurt å spørre underveis...Men for å komme igang...: hold hånden din lett rundt skaftet, ca midt på. Dra forhuden opp og ned over hodet. Ikke for hardt,n ikke for raskt. Når du merker han er helt med og kåt kan du spørre om det er ok å dra forhuden helt tilbake (så hodet kommer frem). Dette kan for noen være ekstremt følsomt så vær forsiktig. Ikke alle som liker det slik, noen vil ikke ha forhuden trukket tilbake. Men om du gjør det, så fukt fingrene dine litt (spytt) og gni forsiktig på strengen (like under hodet /kanten liksom)... Det er følsomt og mange elsker det. Husk bare å være forsiktig og ikke for hardhendt. 

Jeg kjørte på hardt en gang med en fyr fordi han forrige likte det sånn. Jeg fikk en god lærepenge for han her syns det var vondt. Uff. Derfor Er det lurt å spørre. Dette klarer du. Lykke til! Og kos deg 😉

Anonymkode: 56aec...2bc

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...