AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Hadde sex i helga med en mann jeg har likt i mange år, vi har hatt sex som ungdom og jeg kom aldri da heller men da var vi jo unge... Denne helgen så møttes vi for vi har snakket om å møtes igjen veldig lenge men sexen fungerte bare ikke for meg! Jeg fikk ikke noe foreplay overhodet, han bare putta den inn etter 10 sekunder fingring og jeg var ikke våt. Det her er en voksen mann med flere forhold bak seg og jeg har følt inntil nå at han respekterer meg og verdsetter meg men etter sexen så føler jeg meg skikkelig overkjørt og nedgradert, virka som han ikke brydde seg om annet enn egen nytelse og å få det overstått. Jeg sa stopp og vent flere ganger men han fortsatte, assosierer det ikke med voldtekt bare for å spesifisere det fordi hensikten var jo å ha sex men han bare puttet den inn uten at jeg var klar og var ikke interessert i min nytelse eller orgasme i det hele tatt. Når vi sa hadet dagen etter var det som å si hadet til en kollega, jeg hadde ikke lyst til å klemme han eller være hyggelig.... Lurer på om jeg burde sende han melding å si fra at det er greit at han liker røff sex men at om vi skal ha det igjen må han ta mer hensyn til meg og at jeg trenger og liker lange foreplay? For å være ærlig på stående fot nå så har jeg ikke lyst til å engang snakke med han igjen men dette er en mann jeg har kjent i mange år og ting ble veldig awkward mellom oss på grunn av åssen han overkjørte mine behov når vi lå sammen nå , vet ikke om jeg bare burde kutte han helt ut, unngå han uten å ha noen avslutning og late som han er en kompis om jeg treffer på han eller om jeg bør avklare med han at "det der funker ikke for meg så om vi skal ha mer med å gjøre med hverandre må det skje på en annen måte"? Anonymkode: 40931...b0a 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Dere hadde et uforpliktende samleie, der han tydeligvis kjørte på for å få tilfredsstilt seg, og ikke brydde seg om din nytelse. Jeg ville bare droppet han, og i hvert fall ikke ligget med han en gang til. Du kan forklare han at det ikke var bra for deg, men spiller det noen rolle? Dere er voksne og da er det lite å hente i å snakke om dette, bedre å legge det bak seg synes jeg. Anonymkode: bd937...52b 10
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere hadde et uforpliktende samleie, der han tydeligvis kjørte på for å få tilfredsstilt seg, og ikke brydde seg om din nytelse. Jeg ville bare droppet han, og i hvert fall ikke ligget med han en gang til. Du kan forklare han at det ikke var bra for deg, men spiller det noen rolle? Dere er voksne og da er det lite å hente i å snakke om dette, bedre å legge det bak seg synes jeg. Anonymkode: bd937...52b Ja tydeligvis kjørte han bare på for å få tilfredstilt seg selv men det følger litt mer til historien her, at han har sagt i lang tid at han skal tilfredstille meg og div dirty chat. Jeg reiste 2,5 time for å treffe han og han har sagt ting som at han er fascinert av meg, liker meg, skal vise meg god pikk, og jeg hadde fortalt han at jeg ikke hadde hatt sex siden det ble slutt i forrige forholdet mitt for tre år siden. I motsetning til når andre menn prøver å dirtychatte og selvskryte har jeg alltid følt at han her faktisk respekterer meg som person og ikke bare som et ligg , så det var en skikkelig dårlig og skuffende opplevelse. Enig i at det egentlig ikke er så mye å hente i å si det til han men vi gikk på folkehøyskole sammen og var gode venner og opprettholdt en viss kontakt/flørt i flere år siden da og har mange felles kjente så det er litt rart å bare aldri si et ord til han igjen, eller? Vi har chattet jevnlig det siste året også, mest på mitt initiativ men det er han som har foreslått å møtes lenge. Anonymkode: 40931...b0a 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja tydeligvis kjørte han bare på for å få tilfredstilt seg selv men det følger litt mer til historien her, at han har sagt i lang tid at han skal tilfredstille meg og div dirty chat. Jeg reiste 2,5 time for å treffe han og han har sagt ting som at han er fascinert av meg, liker meg, skal vise meg god pikk, og jeg hadde fortalt han at jeg ikke hadde hatt sex siden det ble slutt i forrige forholdet mitt for tre år siden. I motsetning til når andre menn prøver å dirtychatte og selvskryte har jeg alltid følt at han her faktisk respekterer meg som person og ikke bare som et ligg , så det var en skikkelig dårlig og skuffende opplevelse. Enig i at det egentlig ikke er så mye å hente i å si det til han men vi gikk på folkehøyskole sammen og var gode venner og opprettholdt en viss kontakt/flørt i flere år siden da og har mange felles kjente så det er litt rart å bare aldri si et ord til han igjen, eller? Vi har chattet jevnlig det siste året også, mest på mitt initiativ men det er han som har foreslått å møtes lenge. Anonymkode: 40931...b0a Han er tydeligvis en som bare har det i kjeften, men ikke leverer... Noen menn er sånn: De skal gjøre det og det med deg, mens når det kommer til selve akten er det kjedelige ut-og-inn-greier. Du kan jo i alle fall slutte å flørte med han og ikke sex-chatte mer. Da vil du klare å legge dette litt mer bak deg. Kjedelig erfaring, men vi har vel alle en sånn i bagasjen. Bare å legge glemmeboka! Anonymkode: bd937...52b 10
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 Hvorfor må du si noe da? Det blir jo bare kleint? Hvis han inviterer igjen kan du selvsagt være litt frekk å bare si "Hahaha, jeg tror ikke det. Du er den verste sexen jeg noensinne har hatt!" Men akkurat her og så er det kanskje nok å få den dårlige opplevelsen ut av kroppen? Anonymkode: 15b3c...7a8 5
SoWhat? Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Skjønner ikke helt hvorfor du ville møte ham i utgangspunktet når han ordla seg som han gjorde. Det er sånne menn jeg unngår veldig glatt. Vise deg god pikk? Eh, det er bare såå avtennende når menn sier sånt. Usj Men nå gjorde du det, og nå vet du at han er helt idiot. Menn skal ikke behandle damer sånn. Hadde følt meg like elendig som deg. Og ikke under noen omstendighet tatt kontakt igjen. Om han gjør, så hadde jeg svart at det overhodet ikke fristet til gjentakelse! Sett deg i respekt, og lær deg å sile vekk sånne tullinger. Du er mer verdt enn som så. Det skal du vite. Og det bør han vite også. 11
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er tydeligvis en som bare har det i kjeften, men ikke leverer... Noen menn er sånn: De skal gjøre det og det med deg, mens når det kommer til selve akten er det kjedelige ut-og-inn-greier. Du kan jo i alle fall slutte å flørte med han og ikke sex-chatte mer. Da vil du klare å legge dette litt mer bak deg. Kjedelig erfaring, men vi har vel alle en sånn i bagasjen. Bare å legge glemmeboka! Anonymkode: bd937...52b 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du si noe da? Det blir jo bare kleint? Hvis han inviterer igjen kan du selvsagt være litt frekk å bare si "Hahaha, jeg tror ikke det. Du er den verste sexen jeg noensinne har hatt!" Men akkurat her og så er det kanskje nok å få den dårlige opplevelsen ut av kroppen? Anonymkode: 15b3c...7a8 Ja tydeligvis! Nei MÅ ikke si noe, er bare redd det blir rart eller veldig isfront om jeg ikke sier noe. Altså vi ligger sammen og etter det tar jeg aldri kontakt igjen... Er litt rart når vi har kjent hverandre så lenge? Men nei for min egen del så kommer jeg aldri til å flørte eller sexchatte med han igjen. Skikkelig fiasko! Tror ikke jeg får problemer med å legge sexen bak meg, selv om det var et ganske uvirkelig sjokk, hadde ikke forventet det så dårlig, så egoistisk og så malplassert. Altså jeg var så lite i stemning at jeg sa stopp og vent mange ganger! Men tenker bare på hvor rar relasjonen vår blir etter dette, om jeg burde si noe "takk for nå men det der failet så om det skal skje igjen må det gjøres annerledes" for å redde vennskapet eller om jeg bare burde være kald og fryse han ut uten forklaring... Som sagt har vi kjent hverandre mange år og det er det som gjør det litt vanskelig å vite om jeg burde si noe eller ikke eller hva jeg burde gjøre. Anonymkode: 40931...b0a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Skjønner ikke helt hvorfor du ville møte ham i utgangspunktet når han ordla seg som han gjorde. Det er sånne menn jeg unngår veldig glatt. Vise deg god pikk? Eh, det er bare såå avtennende når menn sier sånt. Usj Men nå gjorde du det, og nå vet du at han er helt idiot. Menn skal ikke behandle damer sånn. Hadde følt meg like elendig som deg. Og ikke under noen omstendighet tatt kontakt igjen. Om han gjør, så hadde jeg svart at det overhodet ikke fristet til gjentakelse! Sett deg i respekt, og lær deg å sile vekk sånne tullinger. Du er mer verdt enn som så. Det skal du vite. Og det bør han vite også. Ja! Men det er så rart fordi vi har kjent hverandre så lenge og vært gode venner og jeg har alltid oppfattet han som en mann med gode holdninger, kvinnesyn og ikke minst respekterer akuratt meg. Enten så gjør han overhodet ikke det eller så er han bare drit dårlig i senga uten selvinnsikt! Grøsser.... Gikk egentlig bare med på dirtypratet hans fordi vi pleide å flørte som kåte tenåringer da vi møttes på folkehøyskole og ende opp til køys sammen da og jeg tenkte at han hadde fått trent seg opp siden den gang. Anonymkode: 40931...b0a
SoWhat? Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja! Men det er så rart fordi vi har kjent hverandre så lenge og vært gode venner og jeg har alltid oppfattet han som en mann med gode holdninger, kvinnesyn og ikke minst respekterer akuratt meg. Enten så gjør han overhodet ikke det eller så er han bare drit dårlig i senga uten selvinnsikt! Grøsser.... Gikk egentlig bare med på dirtypratet hans fordi vi pleide å flørte som kåte tenåringer da vi møttes på folkehøyskole og ende opp til køys sammen da og jeg tenkte at han hadde fått trent seg opp siden den gang. Anonymkode: 40931...b0a Det ER jo mulig at han har respekt for deg på andre områder. Men han er en skikkelig taper altså, når det gjelder å behandle kvinner. Vi vil jo ikke ha så blåste menn? Nei, hev deg over det og legg bort hele fyren. Han er voksen og burde vite myye bedre. Uff 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #10 Skrevet 27. januar 2019 9 minutter siden, SoWhat? skrev: Skjønner ikke helt hvorfor du ville møte ham i utgangspunktet når han ordla seg som han gjorde. Det er sånne menn jeg unngår veldig glatt. Vise deg god pikk? Eh, det er bare såå avtennende når menn sier sånt. Usj Men nå gjorde du det, og nå vet du at han er helt idiot. Menn skal ikke behandle damer sånn. Hadde følt meg like elendig som deg. Og ikke under noen omstendighet tatt kontakt igjen. Om han gjør, så hadde jeg svart at det overhodet ikke fristet til gjentakelse! Sett deg i respekt, og lær deg å sile vekk sånne tullinger. Du er mer verdt enn som så. Det skal du vite. Og det bør han vite også. Enig!! Anonymkode: 729cd...464 3
heipådegsann Skrevet 27. januar 2019 #11 Skrevet 27. januar 2019 Det kan hende han ikke brydde seg om din nytelse. Men jeg vil tro det er like sannsynlig at han faktisk ikke skjønner hvor dårlig han er i senga. Har selv en samboer(!) som har hatt litt problemer med det der. Han er visst vant til kvinner som ikke trenger forspill fra tidligere forhold. Og jeg trengte heller ikke noe særlig til det i begynnelsen når jeg var nyforelsket, da var jeg nærmest alltid klar. Men når nyforelskelsen la seg gikk det opp for meg at forspill er noe han må læres, og det er en ganske omstendelig prosess å skulle lære en voksen mann som har hatt sex i mange år, å ha sex på en ny måte 🙄 Men jeg vet altså at han bryr seg om min nytelse, så det er ikke noen mangel på respekt som ligger til grunn her. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #12 Skrevet 27. januar 2019 Han der fortjener nesten å få høre det, altså, så han kan forbedre seg litt i fremtiden seksuelt! Han hørtes sinnsykt egoistisk og elendig ut! Du kan sende han en sms der det står at "Jeg tror dessverre ikke det er noen vits at vi noengang treffes igjen, beklager. Men den sexen var så dårlig at det kommer ikke på tale. Ha et fint liv.!" Anonymkode: 9a38c...06d 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #13 Skrevet 27. januar 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Det ER jo mulig at han har respekt for deg på andre områder. Men han er en skikkelig taper altså, når det gjelder å behandle kvinner. Vi vil jo ikke ha så blåste menn? Nei, hev deg over det og legg bort hele fyren. Han er voksen og burde vite myye bedre. Uff Ja uff enig! En taper i senga. Bare helt fjernt at han er det som voksen (tenårene i fylla kan unnskyldes) også. Jeg tenker alltid dårlig kvinnesyn om sånne menn men han har atpå til veldig bra kvinnesyn reint politisk hvertfall og er ikke noe sånn bruk og kast eller player heller, han respekterer og behandler jenter bra men ikke seksuelt tydeligvis...……. Skuffa.... Anonymkode: 40931...b0a 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #14 Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han der fortjener nesten å få høre det, altså, så han kan forbedre seg litt i fremtiden seksuelt! Han hørtes sinnsykt egoistisk og elendig ut! Du kan sende han en sms der det står at "Jeg tror dessverre ikke det er noen vits at vi noengang treffes igjen, beklager. Men den sexen var så dårlig at det kommer ikke på tale. Ha et fint liv.!" Anonymkode: 9a38c...06d Haha ja det hadde jeg ikke hatt problemer med å skrive om det ikke hadde vært for at vi var så nære venner før og har kjent hverandre så lenge! Vil ikke bli uvenner...… Kommer ikke til å opprettholde et vennskap eller kontakten heller men greit å ikke bli uvenner sånn at vi fortsatt kan være på hils om vi møtes via felles venner eller på reunion Anonymkode: 40931...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #15 Skrevet 27. januar 2019 Det er jo mulig han er en egoistisk mann og alt det der, men kan det være at han rett og slett ble nervøs og sto over forspillet pga forventningene han hadde gitt deg i forkant? Anonymkode: 021ab...88c 2
Gjest Warrior Skrevet 27. januar 2019 #16 Skrevet 27. januar 2019 (endret) Ja du sier sannheten. Sex skal være godt for begge og noe dere skal nyte sammen. En som bare tenker på seg selv, og bare skal tømmes så ferdig er ingen god og flink sexpartner. Så vil han bli flink så må han ta hensyn til partneren sin også og det har han ikke vondt av å vite. Endret 27. januar 2019 av Kvelertak
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #17 Skrevet 27. januar 2019 Du kan jo si i fra om dette på en penere måte, slik at dere ikke ødelegger vennskapet deres. Du kan skrive "takk for i går/takk for forrige helg", at det var fint å se ham igjen... men at du følte at dere ikke passet så godt sammen seksuelt, og at du derfor tenker at det greieste er om dere bare går tilbake til å være venner uten noe ekstra. Anonymkode: e1c3a...2b2 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #18 Skrevet 27. januar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja tydeligvis! Nei MÅ ikke si noe, er bare redd det blir rart eller veldig isfront om jeg ikke sier noe. Altså vi ligger sammen og etter det tar jeg aldri kontakt igjen... Er litt rart når vi har kjent hverandre så lenge? Men nei for min egen del så kommer jeg aldri til å flørte eller sexchatte med han igjen. Skikkelig fiasko! Tror ikke jeg får problemer med å legge sexen bak meg, selv om det var et ganske uvirkelig sjokk, hadde ikke forventet det så dårlig, så egoistisk og så malplassert. Altså jeg var så lite i stemning at jeg sa stopp og vent mange ganger! Men tenker bare på hvor rar relasjonen vår blir etter dette, om jeg burde si noe "takk for nå men det der failet så om det skal skje igjen må det gjøres annerledes" for å redde vennskapet eller om jeg bare burde være kald og fryse han ut uten forklaring... Som sagt har vi kjent hverandre mange år og det er det som gjør det litt vanskelig å vite om jeg burde si noe eller ikke eller hva jeg burde gjøre. Anonymkode: 40931...b0a Jeg hadde en greie med en som var slik du beskriver. Jeg valgte å være ærlig om at det ikke fungerte for meg. Jeg sa faktisk rett ut at jeg er godt vant til menn som er like opptatt av min nytelse som sin egen, og som faktisk liker forspill og kos, og som nyter at jeg nyter. Han tok det fint. Sa at han hadde hørt det fra en kvinne tidligere også, og at han var glad for at jeg var så ærlig, for to slike tilbakemeldinger betydde at han virkelig burde gjøre noe med det. Traff ham flere år senere, og da sa han at han hadde tatt det til etterretning, og at han hadde oppdaget sex på en helt annen måte. Håper det var sant! Anonymkode: 4ec01...4c5 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #19 Skrevet 28. januar 2019 Selvfølgelig skal du si noe. Menn kan ikke forstå hva kvinner vil ha hvis de ikke forteller det. Om en mann er en dårlig elsker så er noe av ansvaret for det hos kvinnene han har hatt tidligere ved at de ikke har gitt han ordentlig feedback. Kvinner har et medansvar for å utdanne gode elskere. Anonymkode: 7315c...80b 1
Master1 Skrevet 28. januar 2019 #20 Skrevet 28. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig skal du si noe. Menn kan ikke forstå hva kvinner vil ha hvis de ikke forteller det. Om en mann er en dårlig elsker så er noe av ansvaret for det hos kvinnene han har hatt tidligere ved at de ikke har gitt han ordentlig feedback. Kvinner har et medansvar for å utdanne gode elskere. Anonymkode: 7315c...80b Vi har alle et ansvar og en plikt til å ha det deilig Da må en rettlede hverandre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå