AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Og hvordan er det i dag? Jeg flyttet like før jul sammen med en gutt jeg møtte i fjor sommer, og jeg merker allerede at sexen dabber av, både i frekvens og intensitet. Jeg savner teasingen, følelsen når jeg gjorde meg klar før han kom på besøk, sitringen i kroppen på vei til ham osv. For all del; jeg er fantastisk forelsket og vi har deilig sex flere ganger i uken, men det er liksom noe som har blitt borte. Mitt drømmesexliv hadde vært litt ala den spenningen i fjor høst, med ham, med mye lek og teasing, leketøy og undertøy. I tillegg kunne jeg drømt å ha en jente jeg kunne møte for sex kanskje en gang i måneden … Om du kunne velge og tenke fritt: Hvordan hadde ditt drømmesexliv vært? Anonymkode: b0f8c...2bf
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Dabber dessverre av etter ganske kort tid (noen måneder/halvår) er min erfaring også. Hadde jeg kunnet velge så hadde det vært den samme pirringen, nedlagte tiden, imponerende innsatsen begge legger ned hvor jeg gjør meg klar før han kommer med sexy undertøy og gjør meg fin i kjole og pentøy, og han puler for å imponere...…. For alltid Anonymkode: 27fdc...14a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Sex hver dag, få blowjob ofte, at hun var mer spontan og mere utforskende, prøve nye ting etc Anonymkode: ce09c...78c 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex hver dag, få blowjob ofte, at hun var mer spontan og mere utforskende, prøve nye ting etc Anonymkode: ce09c...78c Slikker du hun ofte da? Er sexen du gir henne bra? Ellers kan du ikke håpe på sex hver dag, mer utforskende osv hvis det ikke er verdt det for henne Anonymkode: 27fdc...14a 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 Sex på nye steder i blant, prøve mye ting, kostymer, etc. Etter 3.5 år sammen så har vi misjonær 2x måneden. Anonymkode: e3949...4e8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Mitt drømmesexliv er at vi har sex oftere og at han setter meg i fokus ikke seg selv. Jeg har sagt fra flere ganger om at jeg omtrent føler meg som en tømmestasjon og jeg har sagt at jeg vil det skal være like mye fokus på min nytelse som hans men det eneste som skjer når jeg sier fra er at han mister sexlysten i noen uker og så er det tilbake til «normalen» med at han jukker på, «klarer ikke holde seg lenger» og så er sexen over. Han spør av og til om jeg vil han skal bruke dildo på meg etterpå men jeg blir avtent av hvordan sexen er. Innimellom er det greit med en quicky som ikke gir meg noe men da forventer jeg å få igjen også Så drømmesexlivet mitt er å ha det sånn som før min nåværende - at han bruker lang tid, veksler mellom hurtige og sakte støt, viser med hele seg at han tenner på at jeg har det bra og venter med å komme til jeg har kommet Anonymkode: 31426...7f1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 Der vi har fokus på begges nytelse, vi kommuniserer bra sammen, kan prøve ut nye ting, respekterer hverandres grenser, han viser at han tenner på meg, teaser hverandre ofte og generelt har gøy sammen. Nå har jeg ikke partner, men forrige partner var kjedelig og vi var ikke kompatible sammen. Så jeg synes ikke at jeg har fått prøvd ting jeg ønsker å prøve og føler meg kjedelig når venninner forteller meg om deres sexliv. Håper en ny partner er litt mer eventyrlysten. Anonymkode: 56fc6...ec4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #8 Skrevet 28. januar 2019 Drømmesexlivet mitt er med utgangspunkt i sånn vi har det nå etter syv år sammen, men med noen tillegg: At vi oftere er spontane, at jeg oftere ser den dyriske villskapen i øynene hans, og at vi flørter enda litt mer i hverdagen. Videre om jeg skal tenke helt fritt så ville jeg nok ha hatt anledning til å ligge med andre kvinner og menn engang i blant 🤐 Anonymkode: bb464...0af
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #9 Skrevet 28. januar 2019 Jeg ønsker bare at jeg ikke ble så sår etter samleie! Ville hatt sex hver dag men må hvile et par dager for å tåle det. Å slippe graviditetsnoia hadde også vært smooth, har spiral men så er det den der 1% som ligger og lurker i hjørnet. Anonymkode: cad9d...918
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #10 Skrevet 28. januar 2019 Masse lidenskap, lyst og kjemi! Vi skal omtrent lese hverandres tanker, ikke klare å holde hendene av hverandre og ha høyt libido og høy frekvens på sex, prøve mye nytt, ha lekenhet og humor, veksle mellom mykt og hardt, kos og klaps, misjonær og eksperimentering, full åpenhet om fantasier og fetisjer, full trygghet. Jeg er ikke i forhold nå, men jeg har hatt dette forholdet - mer enn en gang Selv i langvarige forhold så kan man beholde intensiteten og frekvensen, kåthet, teasing og forventninger. Sommerfugler i magen eller hva man skal kalle det kan forsvinne når man går fra forelskelsesfasen til forhold, men spenning, kåthet osv trenger på ingen måte gjøre det. Du må jobbe litt for det selv og, send en melding og si hva du vil gjøre når han kommer hjem, still i sexy undertøy og lag middagen eller hva du nå tror han vil tenne på. Sex er veldig viktig for meg, hvis jeg merker at de ikke er like megasuperkåte som jeg liker og er vant med, den seksuelle kjemien ikke sitter hundre prosent, det kommer frem at de synes sex en gang i uka er OK eller at de ikke er glade i å slikke e.l. så blir det ikke noe mer med dem. Anonymkode: 1fa32...acc 2
Master1 Skrevet 28. januar 2019 #11 Skrevet 28. januar 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Masse lidenskap, lyst og kjemi! Vi skal omtrent lese hverandres tanker, ikke klare å holde hendene av hverandre og ha høyt libido og høy frekvens på sex, prøve mye nytt, ha lekenhet og humor, veksle mellom mykt og hardt, kos og klaps, misjonær og eksperimentering, full åpenhet om fantasier og fetisjer, full trygghet. Jeg er ikke i forhold nå, men jeg har hatt dette forholdet - mer enn en gang Selv i langvarige forhold så kan man beholde intensiteten og frekvensen, kåthet, teasing og forventninger. Sommerfugler i magen eller hva man skal kalle det kan forsvinne når man går fra forelskelsesfasen til forhold, men spenning, kåthet osv trenger på ingen måte gjøre det. Du må jobbe litt for det selv og, send en melding og si hva du vil gjøre når han kommer hjem, still i sexy undertøy og lag middagen eller hva du nå tror han vil tenne på. Sex er veldig viktig for meg, hvis jeg merker at de ikke er like megasuperkåte som jeg liker og er vant med, den seksuelle kjemien ikke sitter hundre prosent, det kommer frem at de synes sex en gang i uka er OK eller at de ikke er glade i å slikke e.l. så blir det ikke noe mer med dem. Anonymkode: 1fa32...acc Enig Vi har alle et ansvar for å få extra deilig og god sex Spenning er tenning M@ster Endret 28. januar 2019 av Master1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #12 Skrevet 28. januar 2019 Livmorhalsen min hadde ikke vært overfølsom, og analsex hadde ikke vært vondt (ja, mitt ønske - ingen andres med det sistnevnte). Så hadde jeg fått anledning til å ha sex med andre (par og menn) innimellom. Hm....jo, og så hadde det vært enklere å få orgasme for min del. Er ikke et stort problem i dag, men skulle gjerne hatt flere med partner (får flere med leketøy). Anonymkode: 5a612...47e 1
Gjest Paramount Skrevet 28. januar 2019 #13 Skrevet 28. januar 2019 (endret) Et drømmesexliv for meg er hvor vi har et rock solid forhold i bunn, og hvor hun er ei helt vanlig, fin og anstendig dame som: har et reflektert og nysgjerrig syn på sex deler sine behov og ønsker med meg, som den naturligste ting planlegger og prioriterer å sette av tid til lange stunder med sex elsker kroppen sin og musa, onanerer ofte, og bruker mye tid på seg selv, nøye barbering/og intimpiercinger kler seg i koseklær for å friste meg, og spør meg om tips og ønsker ønsker å utforske alt av stillinger, ideer og leketøy med humor og interesse elsker å bli slikket Endret 28. januar 2019 av Paramount
annebanane Skrevet 28. januar 2019 #14 Skrevet 28. januar 2019 (endret) . Endret 14. januar 2023 av annebanane 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #15 Skrevet 28. januar 2019 At han skjønner at jeg ikke er laget av porselen. Savner bare så inderlig å bli trykt oppetter veggen å bli tatt skikkelig røfft av og til. Anonymkode: fbb57...829
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #16 Skrevet 28. januar 2019 En villmann i senga med en tykk penis. Ja ja jaaaaaaa Anonymkode: 5aab7...be8
Resignert Skrevet 28. januar 2019 #17 Skrevet 28. januar 2019 Ei dame som lett ble kåt, som ble skikkelig våt, som elsket å knulle, som fikk orgasmer på løpende bånd. Sånn hadde jeg det en gang i tiden. Kunne vel ikke vært bedre. Dama er lite kåt, blir ikke alltid våt, liker forsåvidt å knulle, men kommer aldri, unntatt med vibrator. Sånn er det i 2019. (Ikke samme dama, og alle er blitt eldre underveis. Som nok er litt av forklaringen på nedturen)
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #18 Skrevet 28. januar 2019 Det hadde vært å slippe sex Anonymkode: 37cfd...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå