AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Folk klarer ikke avstandsforhold, få seg jobb, slanke seg osv. Det med overvekt kan kanskje skyldes andre ting enn spising da. Men å få seg jobb.. de fleste kan vel få seg jobb om de prøver. avstandsforhold... hvordan er det mulig å la et par timers flytur være til hinder? Er det virkelig mulig?? Anonymkode: 05a69...e07
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Jeg klarer alle de tingene der jeg, hva er jeg da? Vidunder"barn"? Anonymkode: e2322...09b 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg klarer alle de tingene der jeg, hva er jeg da? Vidunder"barn"? Anonymkode: e2322...09b Ja? Fint å se at noen faktisk klarer. Virker som folk flest er mer spnn "dette blir aldri en virkelighet""dette går ikke" osv.. Anonymkode: 05a69...e07
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Mange greier avstandsforhold. Men det er ikke alle som vil være lykkelig med det, så da er det nok en bedre løsning for dem å gå. Har selv greid det helt greit, men jeg har alltid visst at det bare var for en periode. De fleste greier å få seg en jobb. Men noen prøver ikke hardt nok, og noen har bare sinnsykt uflaks selv om de prøver. Mange greier også å slanke seg. Men ikke alle har selvkontrollen og nok vilje til å komme seg igjennom det. Folk flest greier seg jo greit i livet. Men alt er ikke like lett for alle, og noen har veldig mye uflaks. Noen har også lett for å gi opp på grunn av mangel på mestringsfølelse nå og tidligere i livet. Eller på grunn av urealistiske forventninger. Og noen sliter med diverse sykdommer. Det kan være utrolig mange forskjellige grunner for at enkelte ikke greier disse tingene. Anonymkode: b9fdd...c07
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 Genetikk, oppdragelse, miljø og opplevelser... Det er mye som påvirker hvem vi blir. Anonymkode: b9fdd...c07 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Hva i alle dager har det at man ikke gidder avstandsforhold med latskap å gjøre? Jeg vil ikke ha avstandsforhold fordi jeg ikke orker å savne noen hele tiden, og jeg vil ha et felles liv med kjæresten. Avstandforhold er bare ikke forhold for meg og sånn tror jeg mange tenker. Anonymkode: 58816...2e7 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Folk klarer ikke avstandsforhold, få seg jobb, slanke seg osv. Det med overvekt kan kanskje skyldes andre ting enn spising da. Men å få seg jobb.. de fleste kan vel få seg jobb om de prøver. avstandsforhold... hvordan er det mulig å la et par timers flytur være til hinder? Er det virkelig mulig?? Anonymkode: 05a69...e07 For min del er det ikke de timene på fly som stopper meg, men jeg har faktisk ikke råd til å fly så mye... Min store kjærlighet bor noen timer med fly unna, og ingen av oss har råd til å fly såpass ofte at det er mulig vedlikeholde ett forhold. Anonymkode: caf0d...c6a 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 Har gjort alt det der, jeg. Gått ned 65 kg, har kjæreste i utlandet som jeg besøker, fin jobb. Anonymkode: 89a11...c98 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk klarer ikke avstandsforhold, få seg jobb, slanke seg osv. Det med overvekt kan kanskje skyldes andre ting enn spising da. Men å få seg jobb.. de fleste kan vel få seg jobb om de prøver. avstandsforhold... hvordan er det mulig å la et par timers flytur være til hinder? Er det virkelig mulig?? Anonymkode: 05a69...e07 Klarer alt det du sier, bortsett fra avstandsforhold, det funker ikke for meg. Hva andre klarer og vil, det bryr meg ikke. Hvorfor irriterer det deg?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #10 Skrevet 27. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del er det ikke de timene på fly som stopper meg, men jeg har faktisk ikke råd til å fly så mye... Min store kjærlighet bor noen timer med fly unna, og ingen av oss har råd til å fly såpass ofte at det er mulig vedlikeholde ett forhold. Anonymkode: caf0d...c6a Det er da ikke SÅ dyrt å fly? Dette er noe med mennesker som irriterer meg, vi stoppes av penger. Talentløst. Ikke DU nødvendigvis, men mennesker lar seg stoppe av så mye. Så få bedre råd da Anonymkode: 05a69...e07
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #11 Skrevet 27. januar 2019 De fleste kan få seg jobb da har ikke du prøvd deg i arbeidsmarkedet. For jeg søkte på 200 stillinger før jeg fikk napp, i hele Norge. Et avstandaforhold for min del kan fungere om man allerede er et par før avstanded er der. Veldig vanskelig å starte opp noe som et avstandsforhold. Har prøvd og det funker ikke like godt som man kanskje tror. Anonymkode: 90abb...0a0 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #12 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De fleste kan få seg jobb da har ikke du prøvd deg i arbeidsmarkedet. For jeg søkte på 200 stillinger før jeg fikk napp, i hele Norge. Et avstandaforhold for min del kan fungere om man allerede er et par før avstanded er der. Veldig vanskelig å starte opp noe som et avstandsforhold. Har prøvd og det funker ikke like godt som man kanskje tror. Anonymkode: 90abb...0a0 Jeg har fått jobbintervju på nesten alle jobber. Jo jeg har prøvd meg i norge. Jeg har alltid fått jobb. så fordi du har prøvd så funker det ikke for andre heller? Anonymkode: 05a69...e07
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #13 Skrevet 27. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått jobbintervju på nesten alle jobber. Jo jeg har prøvd meg i norge. Jeg har alltid fått jobb. så fordi du har prøvd så funker det ikke for andre heller? Anonymkode: 05a69...e07 Ikke bare meg, de jeg studerte med har alle brukt 1-2 år på å få seg jobb. Så det er faktiks ikke bare meg det gjelder. Jobbmarkedet de siste årene har vært katastrofe! Til og med det å få seg en butikkjobb er ikke enkelt, pga. stor pågang. Det var 170 søkere til den jobben jeg fikk. Mange av dem oljefolk som har mistet jobben som er desperate etter jobb og som søker i absolutt alt av alle felt som de kanskje et litt kvalifisert til. Men har tatt seg opp nå i det siste. Det viser og statestikken, mindre arbeidsledige nå enn da jeg begynte å søke etter jobb. Om man var utdannet og så etter jobb før 2014, da kastet de stillinger etter deg, etter dette... ekstremt vanskelig å få seg jobb, men det har tatt seg noe opp i det siste. Anonymkode: 90abb...0a0 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #14 Skrevet 27. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått jobbintervju på nesten alle jobber. Jo jeg har prøvd meg i norge. Jeg har alltid fått jobb. så fordi du har prøvd så funker det ikke for andre heller? Anonymkode: 05a69...e07 Den kan man jo snu. Så fordi du klarte det/hadde flaks så gjelder det alle andre? Det å få jobb kommer an på mye. Utdannelse og type jobb, i jobber som ikke krever særlig utdanning så er det ca 200 + med søkere til hver stilling. Så om man ikke har utdannelse, ev "feil" utdannelse, ikke har kontakter, bor på feil sted (har du partner og barn så er det ikke bare å flytte) så er det ikke så lett å få seg en jobb. Jeg kjenner jeg blir mektig lei av folk som sitter på sin høye hest og ser ned på andre. Neivel, så har ikke du slitt med akkurat disse problemene, men du har vel andre ting du ikke klarer så lett? Skal noen si at du klarer så lite pga det? Det er en spesiell type mennesker som ikke klarer å se andre, som kun ser seg selv. Og det er ikke en mennesketype jeg har så veldig godt å si om. Som regel er det unge mennesker, så man kan jo håpe de modnes. Anonymkode: ebfb6...0bf 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #15 Skrevet 27. januar 2019 Jeg forstår at folk ikke klarer avstandsforhold, få seg jobb, slanke seg osv. Jeg forstår også at noen folk er dårlig på empati. Anonymkode: f7908...ddd 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #16 Skrevet 27. januar 2019 Hvorfor klarer ikke trådstarter å tenke selv og å være forståelsesfull for andre menneskers utfordringer? Det lurer jeg på. Anonymkode: 7bd06...28c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå