AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg skal ned i vekt, men man kan fort gå lei av masse grønnsaker. Jeg har litt lyst på noe godt i dag. Så nettopp at nr 20 (min favoritt) hos pizzabakeren kun har 200kcal/100g. Det virker jo overkommelig. MEN det jeg ikke vet er hvor mye 100g egentlig er. Er det noen som noen gang har veid et stort stykke? De er jo aldri helt 100% like, men sån ca? Om et stykke veier 200-300g, ja da slår jeg tanken fra meg tror jeg. Prøver å holde middagen til rundt 550kcal, og spiser 2-3 stykker (alt etter hvor sulten jeg er). Anonymkode: 83548...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 Spis noe godt hver eneste dag, spis noe godt til hvert måltid. Du trenger ikke masse grønnsaker for å gå ned i vekt. Du kan spise pizza innimellom. Du bestemmer selv hvor mye du spiser. Akkurat hvordan pizzaen er delt opp, er vel litt lite viktig. Vei og logg det du faktisk spiser. Anonymkode: 1c880...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 27. januar 2019 #3 Del Skrevet 27. januar 2019 Kan du ikke heller fordele pizzaen over flere dager? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Del Skrevet 27. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spis noe godt hver eneste dag, spis noe godt til hvert måltid. Du trenger ikke masse grønnsaker for å gå ned i vekt. Du kan spise pizza innimellom. Du bestemmer selv hvor mye du spiser. Akkurat hvordan pizzaen er delt opp, er vel litt lite viktig. Vei og logg det du faktisk spiser. Anonymkode: 1c880...ecf Blir en del grønnsaker da de har lite kalorier og samtidig fyller opp eks: erstatte ris med blomkålsris. Betyr ikke at maten ikke er god, men bare ikke helt 100% fantastisk god 😅 Jeg er singel og bor alene. En hel pizza koster mye penger, særlig om jeg ikke har «råd» til mer enn 1 stykke til middag pga. kcal. Jeg har klart å gå ned nesten 5 kg nå i januar. Dette akkurat med å veie og loggføre alt. Men spørsmålet mitt kom mer fra den delen av meg som og prøver å ikke kaste for mye mat og penger ut vinduet Anonymkode: 83548...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Del Skrevet 27. januar 2019 2 minutter siden, Diamant20 skrev: Kan du ikke heller fordele pizzaen over flere dager? Hovedpoenget med spørsmålet var å vite om jeg kun har råd til et stykke. For det vetyr jo at om jeg skal fordele pizzaen utover, ja da blir det pizza ganske mange dager på rad... og ender opp med å hive en del pizza da den ikke er god mer enn et par dager etter den et kjøpt. Burde kanskje hatt i hovedinnlegget at jeg er singel og bor alene. Anonymkode: 83548...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Del Skrevet 27. januar 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ned i vekt, men man kan fort gå lei av masse grønnsaker. Jeg har litt lyst på noe godt i dag. Så nettopp at nr 20 (min favoritt) hos pizzabakeren kun har 200kcal/100g. Det virker jo overkommelig. MEN det jeg ikke vet er hvor mye 100g egentlig er. Er det noen som noen gang har veid et stort stykke? De er jo aldri helt 100% like, men sån ca? Om et stykke veier 200-300g, ja da slår jeg tanken fra meg tror jeg. Prøver å holde middagen til rundt 550kcal, og spiser 2-3 stykker (alt etter hvor sulten jeg er). Anonymkode: 83548...d7d 130-140 gram veier et stykke fra PB. Den jeg veide, er nr 17, uten kylling. Så en med mer kjøtt og fyll veier nok opp mot 170 gram. Anonymkode: 79be8...b49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Del Skrevet 27. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 130-140 gram veier et stykke fra PB. Den jeg veide, er nr 17, uten kylling. Så en med mer kjøtt og fyll veier nok opp mot 170 gram. Anonymkode: 79be8...b49 Takk Anonymkode: 83548...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå