AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Observerte i går at barnet mitt på 7 mnd er rød på øyeeplet eller hva jeg skal si.. Det hvite i øyet.. I dag er fargen rødgul med masse blodkarer rundt.. Kun på den ene sida.. Hva kan det være? Har ikke slått seg så vidt jeg har sett eller hørt (?) har sovet lite i 2 dager om det har noen betydning, gnir seg ofte i øyet men virker ellers fin. Hoster litt. Ikke noe puss i øyet. Noen som har vært borti lignende? Anonymkode: a72a0...eef
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Observerte i går at barnet mitt på 7 mnd er rød på øyeeplet eller hva jeg skal si.. Det hvite i øyet.. I dag er fargen rødgul med masse blodkarer rundt.. Kun på den ene sida.. Hva kan det være? Har ikke slått seg så vidt jeg har sett eller hørt (?) har sovet lite i 2 dager om det har noen betydning, gnir seg ofte i øyet men virker ellers fin. Hoster litt. Ikke noe puss i øyet. Noen som har vært borti lignende? Anonymkode: a72a0...eef Barnet skal til lege for vurdering og ikke vurderes av kvinneguidens lesere. Anonymkode: ae621...114 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnet skal til lege for vurdering og ikke vurderes av kvinneguidens lesere. Anonymkode: ae621...114 Herligfred.. Jeg har bestilt legetime. Jeg vil høre erfaringer! Anonymkode: a72a0...eef 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Jeg jobber på øyeavdeling men vil ikke dele erfaringer annet enn at det kan betyr alt fra mye til ingenting. Fint at du har fått time hos legen. Anonymkode: 74f83...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå