Wonders Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 (endret) Kjenner jeg koker over av sinne av slike videoer. Jeg har på alle mulige strenge innstillinger og sitter sammen med 4-åringen bestandig da barnet ser på YouTube. Her er en video som dukket opp https://www.youtube.com/watch?v=PkrnJWvt4SQ&feature=share Pokker altså. Måtte bare minne voksne på å følge med. Endret 27. januar 2019 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 På hvilken måte er det verre enn f.eks Loony tunes som kan være ganske voldelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 27. januar 2019 #3 Del Skrevet 27. januar 2019 20 minutter siden, Wonders said: Kjenner jeg koker over av sinne av slike videoer. Jeg har på alle mulige strenge innstillinger og sitter sammen med 4-åringen bestandig da barnet ser på YouTube. Her er en video som dukket opp https://www.youtube.com/watch?v=PkrnJWvt4SQ&feature=share Pokker altså. Måtte bare minne voksne på å følge med. Storm i ett vannglass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Del Skrevet 27. januar 2019 Sånn leker da barna normalt til vanlig. Politi og r øver har da ingen barn tatt skade av. Med det barnet jeg vokste opp med så burde jeg vel hvert den mest voldelige personen som fins. Nå er det bare svada og lærd til ungene. Ikke rart det går nedom og hjem med barna som vokser opp. De går jo rundt på puter fordi de voksne mener alt er feil. Anonymkode: 4a270...144 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. januar 2019 #5 Del Skrevet 27. januar 2019 Ser ikke hvorfor du reagerer, dette er storm i ett vannglass, som nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Del Skrevet 27. januar 2019 4 minutter siden, Morten1 said: Storm i ett vannglass 1 minutt siden, Catalina Culès said: Ser ikke hvorfor du reagerer, dette er storm i ett vannglass, som nevnt over. Bare ett vannglass? Anonymkode: f2c28...d6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 27. januar 2019 #7 Del Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bare ett vannglass? Anonymkode: f2c28...d6e Kan godt være ett plastglass hvis det passer deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 27. januar 2019 #8 Del Skrevet 27. januar 2019 Tips, ikke søk på Peppa Gris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Del Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, Morten1 said: Kan godt være ett plastglass hvis det passer deg bedre Vet du forskjellen på et og ett? Anonymkode: f2c28...d6e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 27. januar 2019 #10 Del Skrevet 27. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare ett vannglass? Anonymkode: f2c28...d6e 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet du forskjellen på et og ett? Anonymkode: f2c28...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 27. januar 2019 #11 Del Skrevet 27. januar 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå