AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Vi skal feire bursdag for sønnen vår 7 år, om noen uker, dette skal feires på ett lekested. Han har en storesøster på 9 som har veldig lyst til å være med, mens han selv ikke vil at hun skal være med. Begge har alltid feiret hjemme, hvor det har vært naturlig at den andre er med. Nå kjenner jeg derimot at jeg blir usikker. Tenker at det er hans bursdag og at han derfor bør få bestemme, men samtidig forstår jeg hennes ønske om å være med. Skal vi bare sette henne igjen hjemme alene, mens vi reiser for å ferie bursdagen hennes. Det virker så feil det også... Anonymkode: 81826...e82
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Jeg ville ha sagt til bursdagsbarnet at han tåler at storesøster får være med, det blir en bra dag likevel. Han kommer sikkert til å fly rundt med kompisene sine likevel, så ham får ikke så mye sympati fra meg Anonymkode: dd14c...147 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Selvfølgelig blir søster med! Er det dere eller han som betaler for selskapet? Regner med det er dere, og da bestemmer dere. Anonymkode: 5ff0a...2bc 4
Arkana Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Her hadde det ikke vært aktuelt at bursdagsbarnet skulle bestemme at søsken ble hjemme. Jeg synes det er et helt urimelig ønske og selvfølgelig skal søsken kunne være med. Søsken trenger ikke sitte rundt bordet og være med på selve feiringen sammen med gjestene, men de skal selvsagt få være til stede og leke i lekelandet. 3
Ulrikke Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 La storesøster ta med seg ei venninne, så driver de på for seg selv mens bursdagsbarnet får feiret med kompiser. Synes ikke han skal få diktere at hun ikke får være med, det er jo dere som betaler. Så gjør dere tilsvarende hvis storesøster skal feire et sted utenfor hjemmet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå