AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Jeg prøver å legge til en ekstra side i word etter en side med div tekstbokser. Meeen, jeg får ikke flyttet markøren ned på siden for å sette inn en tom side. Når jeg prøver å sette inn tom side når markøren står midt på siden, kommer en ny tom side midt i dokumentet med tekstboksene. Jeg har googlet og googlet, men finner ikke ut av det. Kan noen hjelpe???? Anonymkode: 20b51...35b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Er det virkelig ingen som vet dette? Anonymkode: 20b51...35b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Jeg er ganske god på Word, men er rett og slett usikker på hva du mener. Men har du prøvd å skru på "vis alt" (knappen med det rare tegnet på), så du ser akkurat hva som foregår på siden? Altså tegnet under (som egentlig er tegnet for avsnitt)? Noen ganger kan ting få uventede følger fordi det finnes usynlige tegn/objekter på siden, som påvirker hvordan dokumentet oppfører seg. Anonymkode: da9ef...fe6
stan Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Av og til er det umulig å komme nedenfor objekter i Word. Et triks er å merke hele eller delen av dokumentet. Klippe ut, Ctrl-x, ligge inn et par linjeskift, for så å lime inn, Ctrl-V, mellom linjene. Opplever lignende problemer med tabeller, men det løses enkelt som angitt over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå