Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med en fyr som jeg brydde meg veldig om. Det var ingen dramatikk eller sinne involvert, et «fint» brudd hvor vi begge utrykte at vi var lei oss. Han ville ikke avslutte, men akkurat der og da føltes det nødvendig for meg. Nå klarer jeg ikke slutte tenke på han, jeg innser at jeg gjorde en feil. Jeg vil så gjerne prate med han igjen, er det feil av meg å sende han en melding, eller skal jeg vente en liten stund? Han ga forøvrig utrykk for at det bare var for meg å sende en melding om jeg ønsket. Om det var bare noe han sa der og da vet jeg jo ikke. Vanskelig å vite hva man skal gjøre. Redd for å skyve han bort eller at han mister interessen om jeg plutselig tar kontakt nå. 1 uke siden bruddet om det er relevant.

Anonymkode: f0621...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sende en melding og spørre om dere kan møtes og prate litt sammen.

Anonymkode: bde8a...845

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan sende en melding og spørre om dere kan møtes og prate litt sammen.

Anonymkode: bde8a...845

Det er innafor tenker du? Er så redd for å skyve han vekk. Jeg sa jo at jeg var ferdig. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er innafor tenker du? Er så redd for å skyve han vekk. Jeg sa jo at jeg var ferdig. 

Eller ødlegge sjangsen for å se han igjen. Skal jeg vente i håp om at han tar kontakt isteden? Eller er det lite sansynlig at han vil gjøre det når det var jeg som avsluttet?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver jo selv at han sier det var greit.

Send melding for f*en, mennesker skal kunne snakke med hverandre. Slutt å overanalyser, håpløse kvnnemenneske.

Anonymkode: 3b260...42f

• Liker 9
Skrevet

Tenker at jo lenger du venter med å kontakte han, jo mer får han bruddet på avstand, og jo mer innser og aksepterer han det. Angrer du, bør du ta kontakt snarest, før det evt blir for sent. Han sa også at du kunne melde om du ønsket, da burde du gjøre akkurat det! Ikke sikkert du vil høre fra han igjen ellers, for mange prøver etter brudd, å få det på avstand og komme over det. Det gjør man best ved å holde seg unna. Tenker at din sjanse nå om å kanskje få han tilbake, er å kontakte han så snart som mulig! 😊

• Liker 5
Skrevet

Ta kontakt igjen hvis du angrer. Hvis ikke kan det bli for sent, da kan du også angre på at du ikke tok kontakt. Lykke til!

Skrevet

Min erfaring er at jeg har angret rett etter et brudd, men at det egentlig handler om frykten for å bli alene og frykten for å ha gjort noe feil. Etter noen uker har dette gått over og jeg har sett at det er riktig. Hva var grunnen til at du slo opp da? Har det forandret seg?

Anonymkode: e7802...0ed

• Liker 3
Skrevet

Du bør nok smi mens jernet er varmt. Ting blir vanskeligere å lappe sammen igjen om det har gått mange uker/måneder, plutselig har han ligget med en annen, eller han har begynt å gå videre, osv. Det som skjedde i "pausen" blir gjerne problematisk eller vekker sjalusi når man finner tilbake til hverandre.

Men hvis jeg var deg, ville jeg vært veldig sikker på at det var riktig å kontakte ham igjen, så du ikke bare starter en ny runde med brudd og sårede følelser. Hvordan kan det ha føltes helt nødvendig å slå opp den ene uka, og så angrer du den neste? Hva har forandret seg? Sånne tanker bør man gjøre seg, for det er ganske vanlig å kjenne anger når man sitter alene med savnet, det betyr ikke alltid at det er riktig å gå tilbake.

Anonymkode: f70f6...cda

Skrevet

Jeg har stilt meg det spørsmålet siden. Hva har endret seg nå, svaret er ingenting. Forholdet vi har hatt har vært komplisert og det har vært ett type forhold som jeg egentlig ikke har ønsket eller som er så bra. Det er ulike faktorer som er årsaken til det uten at jeg vil gå nærmere inn på akkurat hva. Det er ikke ett voldelig forhold bare så det er sagt. Han er snill og god. Men det har vært aspekter som har gjort at det ble vanskelig for meg, derfor måtte jeg gi slipp på det. Det jeg har funnet ut er at jeg kanskje kan leve med det likevel, at det er bedre enn å ikke ha han i det hele tatt. Men nå er jeg altså redd for at jeg har forspilt sjansen min og får det bekreftet ved at han ikke svarer, eller at han kanskje ville kommet til å kontakte meg om jeg bare hadde hatt litt is i magen, og at hvis jeg nå kontakter han, så ødlegger jeg sjangser for at han vil se meg igjen eller ha noe som helst med meg å gjøre.

Skrevet

Ja bare følge magefølelsen? Håper ikke jeg angrer. Det virker riktig å ta kontakt, men så er jeg kanskje ikke på ett helt rasjonelt plan akkurat nå, siden jeg er lei meg.

Skrevet

Ta kontakt. Ikke vær redd, det er jo bare han, og skal du kunne leve med han må han tåle menneskeligheten din. Tåler han ikke den er jo saken ganske klar. Noen ganger må man være litt modig, det betyr ikke at man egentlig tør, men at man gjør det selv om man er redd. Gevinsten trumfer all tvil, frykt og usikkerhet spør du meg.

Og jeg håper du poster her hva utfallet ble

Anonymkode: f0f48...e94

Skrevet

Angrer voldsomt på at jeg sendte. Han har ennå ikke svart, å det begynner å bli en god del timer siden. Forstår han jo, jeg sa jo at jeg var ferdig. Han tenker sikkert at jeg er patetisk som tydeligvis ikke vet helt hva jeg vil. 

Skrevet

Forstår frykten, men ikke angre deg, da blir du bare grublende i tvilsmodus, og du har faktisk gjort det rette ut fra følelsene dine, og det kan du være glad for! Du hadde sikkert tatt litt betenkningstid du også😉 La han tenke litt, kjenne på ting. Det er vanskelig å vise seg sårbar, men du har ploget litt vei for han nå. Is i magen, leve hjertet!

Anonymkode: f0f48...e94

• Liker 1
Skrevet

Min type slo opp med meg for 2 uker siden, jeg ville ikke avslutte forholdet i det heletatt. Han prøvde å ha kontakt men jeg ville ikke ha det for å komme meg videre, etter 1 uke spurte han om å møtes og det gjorde vi. Da surret han rundt at han angret og ville ha meg tilbake, men ville ikke allikevel siden han ikke ville såre meg igjen osv. Da sa jeg rett ut «synes det er trist, for hvis du lar meg gå nå så kommer jeg til å komme meg videre, og det vil jeg ikke siden det er deg jeg vil ha, men jeg kan ikke vente, håper ikke du plutselig en dag angrer og at jeg er over deg.»

Heldigvis tok han flere runder med seg selv og kjempet for å få meg tilbake FØR det var for sent. For det er ikke slik at jeg ikke klarer å leve uten han, men jeg VIL leve med han. Og for at dette forholdet skal funke så vet vi begge at vi må endre oss begge to. Men det er vi villige til å gjøre☺️ Jeg er veldig for at man ikke skal gi seg før man virkelig har prøvd alt. 

Det er bare bra at du sendte meldingen nå, men husk at det er du som slo opp med han, så at han skal være helt sånn «ja vil ha deg😍😍» det kan du glemme - DU må være på og DU må vise at du angrer deg og vil ha han tilbake.

Anonymkode: 65a49...878

• Liker 2
Skrevet

Jeg sender ikke flere meldinger enn den jeg har sendt. Der spurte jeg om vi kunne ringes en dag. Vil ikke mase på han. Nå vet han jo at han kan ta kontakt om han ønsker.  Håper han gjør det. Tror dere han kommer til å la høre fra seg?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sender ikke flere meldinger enn den jeg har sendt. Der spurte jeg om vi kunne ringes en dag. Vil ikke mase på han. Nå vet han jo at han kan ta kontakt om han ønsker.  Håper han gjør det. Tror dere han kommer til å la høre fra seg?

Tenker at det er stor forskjell på å ville ringes en dag, og ville ha han tilbake! Tenker at om du virkelig vil ha han tilbake, er det dumdristig å la en melding henge i luften med å ville ringes en dag! Du bør i klartekst si hva det gjelder, ellers risikerer du at din utydelighet spolerer din evt sjanse til å få han tilbake. Det at du vil ringes en dag, kan for han tolkes at du har dårlig samvittighet, og vil døyve denne med å høre hvordan det går med han etter bruddet. Slike samtaler er det mange som vil skåne seg selv for, når de jobber med å komme over et brudd. Kan jo lett føles som å rippe opp igjen et sår, som er på vei til å gro. Så nei, tror ikke du hører fra han, med mindre du sier hva konkret det gjelder. Er dette viktig for deg, bør du ringe snarest. Jo mer tid han får til å få deg på avstand, jo større er sjansen for at han aldri vil se seg tilbake. 

Skrevet

Om du ikke fikk svar så ta et hint. Han skjønte nok hva du mente, og vil ikke bli såra igjen. Fy f**n hvor vondt det er å bli forlatt, for så å bli spist og spytta ut igjen. Jeg tenker også at du mest sannsynlig angrer av feile årsaker og kanskje lurer deg selv og han du såra. Det er typisk å gjøre det slutt for så å angre når man ser at den andre parten faktisk kommer seg videre. Nå er det ikke sikkert dette er tilfelle, men vær så snill å tenk deg om flere ganger før du tar noe som helst mer kontakt. Og vær sikker på at det er dette du virkelig vil. Hvis ikke så kanskje du bare skal la han slippe å gå gjennom dette en gang til.

Anonymkode: 385da...834

Skrevet

Hørte du fra han?

Anonymkode: 44ca8...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...