AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Får man da beskjed fra politiet på sms at det er klart til henting? Anonymkode: 5bdbe...d76
altflyter Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Det vanlige er vel å få det i posten... Har du fått spesifikt beskjed om at du skal hente det på stasjonen? 1
MegHer Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får man da beskjed fra politiet på sms at det er klart til henting? Anonymkode: 5bdbe...d76 Det normale er å få tilsendt passet i posten.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, Titania skrev: Det vanlige er vel å få det i postkassa Ja men man kan også hente det oss politiet. Akkurat nå, MegHer skrev: Det normale er å få tilsendt passet i posten. Ja men om man ønsker så kan man også hente det oss politiet. Man ihvertfall det her jeg bor. Anonymkode: 5bdbe...d76
MegHer Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja men man kan også hente det oss politiet. Ja men om man ønsker så kan man også hente det oss politiet. Man ihvertfall det her jeg bor. Anonymkode: 5bdbe...d76 Derfor jeg sa "Det normale". Det er normalt å trekke Wienerpølser i vann som er kokt opp, men man kan velge å steke dem også. Hvis du forstår hva jeg mener? 😉
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 Hvis du har bedt om å få hente det der, så får du SMS. I hvert fall fikk jeg det, det var på Lillestrøm. Anonymkode: d2e5f...c93
Scoops Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 Når jeg måtte hente det hos de fikk jeg en melding om når det var klart ja
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får man da beskjed fra politiet på sms at det er klart til henting? Anonymkode: 5bdbe...d76 Jar du avtalt henting hos politiet så soer de at du kan hente etter x antall dager. Og det er det. 31 minutter siden, Titania skrev: Det vanlige er vel å få det i postkassa Det skulle politiet slutte med fordi mange pass årlig forsvinner i posten. Men om de har slutta, vet ikke jeg. Fullt mulig å avtale henting ved personlig oppmøte hos politiet. Anonymkode: f080d...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå