Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en kjemisk i forrige syklus. Fikk positiv test 2 dager før ikm, svakere positiv ved ikm og negativ 2 dager etter. Blødningen ble 1 uke forsinket men ellers helt som vanlig.

Planla å bruke el-tester i neste syklus. Begynte å teste tidlig ca 2-3 dager etter forventet el dersom ikke blødningen hadde vært forsinket. Fikk da sterkt test strek men ikke positiv, utover testingen mot forventet el etter den forsinkede blødningen ble el testene svakere og aldri positive.

Spørsmålet mitt er da om el kan ha inntruffet omtrent som den hadde gjort hvis blødningen i forrige syklus hadde kommet som vanlig? Eller sagt på en annen måte kan el komme tidligere enn forventet i syklusen etter en kjemisk?

Noen som vet eller har lignende erfaringer?

Anonymkode: 41c6f...a75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningen kan variere uavhengig om du har hatt kjemisk eller ikke. Min var et par dager forsinket etter kjemisk. Men antall dager fra el til mens skal være ca 14 dager. 

Fra mens (kjemisk) til el kan variere. Kan være den var tidligere😊

Anonymkode: 4595b...5e2

Skrevet

Pleier å ha veldig stabil syklus og el, så er litt usikker på hva som har skjedd denne syklusen. 

• 2 uker senere...
Skrevet

For å svare meg selv i tilfelle noen andre lurer på det samme.... Må ha hatt el på dag 3 i syklusen, fikk nemlig positiv graviditetstest 8 dager etter dette. Hadde fin stigning de første 5 dagene på test før den flatet ut, kjemisk også denne gangen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...