AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Jeg skal på en ferie til høsten, og har allerede tittet litt på flybilletter. Jeg er litt uerfaren på området, så det jeg lurer på er om det er like greit å bestille alt nå, eller om jeg av en eller annen grunn burde vente. Pleier billettene å være billigere på noe tidspunkt f.eks.? Anonymkode: 83115...5ff
SPOCA Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Jeg pleier å bestille tidlig. Man kan være heldig å finne billige billetter i siste liten, men min erfaring er at billettene er billigst hvis man bestiller tidlig.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 Det kommer helt an på hvor du skal. Tilbud og etterspørsel styrer prisene. Flyselskapene har ofte tilbud rett etter skoleferiene, så hvis du skal vente må det bli helt til etter vinterferien eller kanskje påskeferien Anonymkode: c2e33...017
Stoltskeiv Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Jo tidligere jo billigere :) Hvis du skal til høsten så ville jeg ikke ventet til etter vinterferien. Spiller ikke så stor rolle da uansett egentlig. Men bestill før påske senest :D
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 Det kommer ann på om det er i en periode der mange har ferie. Noen ganger kan det lønne seg å vente til det bare er en måned eller to igjen og flyselskapene prøver å få fyllt opp flyene med tilbud. I populære perioder og helger er det vanligvis best å bestille fortest mulig. Anonymkode: b6af6...dad
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #6 Skrevet 29. januar 2019 TS her. Tusen takk for svar. Jeg skal ikke reise i en skoleferie, så er det vel best å bare bestille😊 Anonymkode: 83115...5ff
JHF Skrevet 29. januar 2019 #7 Skrevet 29. januar 2019 Jeg har hatt stor suksess i å fa tak i billige billetter til utlandet ved å følge med neon uker på Finn.no/reise. Da ser en hvordan prisene svinger, hva som er normalområdet og slå til når prisene dropper under dette. Min erfaring er å bestille interkontinentale billetter så tidlig så mulig. For reiser i Europa kan en vente litt lengre.
Sirah Skrevet 29. januar 2019 #8 Skrevet 29. januar 2019 Min erfaring er at det er dyrere jo nærmere man kommer. Men nå flyr jeg stort sett innenlands eller til europa
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #9 Skrevet 29. januar 2019 1 time siden, Sirah skrev: Min erfaring er at det er dyrere jo nærmere man kommer. Men nå flyr jeg stort sett innenlands eller til europa Samme her. Jeg flyr vanligvis med Lufthansa, og sparer noen tusenlapper på å kjøpe billettene tidlig. Anonymkode: 4a872...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå