Gå til innhold

Hvem er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært her på forumet noen uker, så slår det meg at brukerne her fremstår hovedsaklig i 2 hovedgrupper: menn som vil snoke og runke og bitre kvinner med et negativt manne-syn, som er lynsnare å trekker kortene om "troll", "runketråd" og "oppspinn".

Første gruppe er egentlig helt greit. Andre gruppe er en større bekymring. Det er menn der ute som blir møtt med deres holdninger hver dag. Så raskt dere ser/leser noe som er mer spennende enn deres egen hverdag, så er det kritikk og benektelse av at dette er noens virkelighet.

Det ligger en negativ eim over hele forumet, så jeg tenker jeg stikker. Og til guppe 2: håper jeg aldri treffer en av dere.

Anonymkode: e143d...838

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amen!

Men jeg prøver litt til å være forandringen jeg ønsker å se.

Anonymkode: 72dd9...65a

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dere vanker i feil tråder, det er mange hyggelige og positive folk her. Ta dere en tur på sosial prat for eksempel :)

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Etter å ha vært her på forumet noen uker, så slår det meg at brukerne her fremstår hovedsaklig i 2 hovedgrupper: menn som vil snoke og runke og bitre kvinner med et negativt manne-syn, som er lynsnare å trekker kortene om "troll", "runketråd" og "oppspinn".

Første gruppe er egentlig helt greit. Andre gruppe er en større bekymring. Det er menn der ute som blir møtt med deres holdninger hver dag. Så raskt dere ser/leser noe som er mer spennende enn deres egen hverdag, så er det kritikk og benektelse av at dette er noens virkelighet.

Det ligger en negativ eim over hele forumet, så jeg tenker jeg stikker. Og til guppe 2: håper jeg aldri treffer en av dere.

Anonymkode: e143d...838

:klo:

Anonymkode: dd1ef...1df

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Dere vanker i feil tråder, det er mange hyggelige og positive folk her. Ta dere en tur på sosial prat for eksempel :)

Nå tipper jeg det er seksualitetsforumet TS snakker om, og da hjelper det lite å bevege seg over til sosial prat. Det er nok ikke akseptert med de samme samtaleemnene der. :) 

Anonymkode: 0ce47...0ab

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Anonymkode: dd1ef...1df

Det er jo en ganske spot on beskrivelse av kvinnene da, sikkert noen menn som lurker her og kanskje tar seg en runk imellom og 😂

Skrevet

Jeg gidder stort sett bare å henge i alle de forskjellige telle-trådene.     

Resten av Kvinneguiden har jeg rett og slett gitt opp...           

Anonymkode: f1621...a16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...