Gå til innhold

Shogun eller Sushi King

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på sushi til middag i dag at jeg nesten blir gal.

Kjenner imidlertid til få steder i Oslo. Vet imidlertid at jeg går forbi Shogun og Sushi King på vei hjem.

Er det noen som har vært der? Hva koster en liten posjon sushi, og hvor er den god (hvis den er det på noen av de stedene da, hvis ikke setter jeg stor pris på tips om andre steder i den samme løypa, Uranienborg, Briskeby, Frognerveien, nederst på Majorstua)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alex Sushi.

Dyrt men godt! En helt egen klasse.

Skrevet

Har hørt at de skal være veldig bra, men tenkte jeg bare skulle ta med meg noe hjem.

Alex Sushi er middag med sambo.

Take away sushi er når sambo skal ut med jobben, og jeg for en gangs skyld ikke skal det. :-)

Skrevet

Du får takeout på Alex også...

Jeg spiser sjelden sushi andre steder enn Alex eller på Noodi.

Har du først spist på de steden spiser ikke du sushi fra andre steder heller :-)

Skrevet

Kanskje jeg skal skeie ut og prøve Alex Sushi da.. Høres veldig fristende ut.

Skrevet
Kanskje jeg skal skeie ut og prøve Alex Sushi da.. Høres veldig fristende ut.

Ja gjør det og bestill en en av menyene hvit sort eller rød. Da får du masse godt ;)

Skrevet

Skrev akkurat ut menyen.

Oi dette så bra ut!! Nam! :hoppe:

• 1 måned senere...
Gjest smilemus
Skrevet

Sushi King kan anbefales!

Kjøpte mye sushi der før jeg flyttet ut av byen. Kan jo hende ting har skjedd siden sist, men sist sommer var det ihvertfall veldig bra, raskt og rimelig. Og kjempehyggelig eier.

Smilemus :-)

Skrevet

Gidder ikke starte ny tråd om dette - men har noen prøvd sushisjappa i Sporveisgata? Er det OK?

Skrevet

Det har jeg også lyst til å vite! SUshi King i Holtegata er imidlertid veldig bra synes jeg. Har blitt en del turer dit i det siste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...