AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Første pp og vi hadde sex to dager før positiv eggløsningstest. På dagen før positiv test, og dagen etter eggløsning. Altså ikke på selve eggløsningsdagen. Er helt utrolig nybegynner på dette området. Haha! Men er det ikke dumt at vi ikke hadde sex den dagen jeg hadde eggløsning (dagen etter positiv test)?? Anonymkode: cd0d0...8bf
Catgirl Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første pp og vi hadde sex to dager før positiv eggløsningstest. På dagen før positiv test, og dagen etter eggløsning. Altså ikke på selve eggløsningsdagen. Er helt utrolig nybegynner på dette området. Haha! Men er det ikke dumt at vi ikke hadde sex den dagen jeg hadde eggløsning (dagen etter positiv test)?? Anonymkode: cd0d0...8bf Tror det er godt nok å ha sex annenhver dag rundt El og sperm kan overleve 3-5 dager ca. Høres ut som dere har truffet bra hvis du vet når El var.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 10 minutter siden, Catgirl skrev: Tror det er godt nok å ha sex annenhver dag rundt El og sperm kan overleve 3-5 dager ca. Høres ut som dere har truffet bra hvis du vet når El var. Ja, håper på det da Er ganske sikker på el. Har ikke tempet, men testet. Også får jeg veldig tydelige symptomer på el. Anonymkode: cd0d0...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå