Gå til innhold

Opphørssalg

Anbefalte innlegg

Gjest Askøydame
Skrevet

De har kjempe mye fint. Synd de må slutte for jeg bor på samme sted som hun som driver og har hørt at hun jobber kjempe mye for å rekke over alt og hun er kjempe hyggelig.

Handlet kjole fra Boda Brud for en stund siden. Det var en diskusjon om dem for litt siden der det stod noken negative ting. Jeg var der siste gang for en knapp måned siden. Jeg må si jeg har vært på flere brude salonger og sett og prøvd og fått eller bedt om hjelp men jeg var kjempe fornøyd med servisen der. Jeg var der alene og fikk mange gode råd og hun som var der tok seg god tid. Har sett større salonger men det spillet ingen rolle for meg for hun hadde kjole som passet meg og forklarte og alt om snitt og stoff å sånn.

Det er kjempe synd at de må stenge. Det er ingen andre butikker jeg var i som hadde like god forståelse av hvordan det er å være stor som jeg er. Det har til og med stått om det i avisene i bergen hvor flinke de er med damer som må ha store kjoler.

Med det samme må jeg si at jeg var innomm Brudekjolen i Oslo og der fikk jeg også kjempe god servise men de hadde ingen kjoler jeg ville ha. Var såvidt i kontakt med hun på snart-gift også og hun var hyggelig men så fikk jeg vite at hun bare handlet på internett auksjoner og da vet jeg ikke om kvaliteten er så bra.

Synd de må slutte for vi trengte en brude salong her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er kjempesynd at hun må gi seg.

Jeg har handlet av henne helt fra Oslo og har fått super service!

I tillegg er hun ei veldig likandes jente som man lett blir glad i!

Gjest Anonymous
Skrevet

Absolutt helt enig. Jeg giftet meg i kjole derfra ifjor og hadde da reist helt fra Trondheim for å handle der. Det angrer jeg ikke på. Ikke bare fikk jeg strålende service fra en flott jente som jag hadde inntrykk av at brydde seg mer om kundens ve og vel enn om hvor mye hun satt igjen med i kroner og øre. Vi har holdt kontakten i etterkant og jeg vil si at makan til engasjement og pågangsmot og vilje skal man lete lenge etter. Dette er en jente som har to små barn alene og studerer på full tid. På toppen av det har hun drevet brudesalong og hatt så mye uflaks som man kan ha! En ting er sikkert, jeg hadde bukket under forlengst.

Ønsker T all hell og lykke i framtiden og anbefaler absolutt å ta en titt på hva hun har!

Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst til å dra innom der for prøving, jeg... Kanskje jeg rett og slett må sende en mail og bestille time nå!

Synd de må slutte, ja...

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det boda brud i strusshamn, som skal gi seg ???? Det er jo kjempe kjempe dumt. Eg bor også her, og hadde tenkt meg ned å prøve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...