chi Skrevet 28. januar 2019 #21 Skrevet 28. januar 2019 Jeg hadde blitt kjempeglad for å bli invitert på en slik fest, jeg 😃 Bare jeg hadde fått god nok informasjon om at jeg måtte ha med medbrakt drikke, og at det ble enkel servering i løpet av natta. Da hadde jeg enkelt pakka med meg en baguett, sørget for nok drikke og bare gledet meg over å få være med dere 😍 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #22 Skrevet 28. januar 2019 Opplegget høres jo fullstendig utmattende ut, jeg ville ønsket å gå hjem etter navnefesten. Blir en fryktelig lang dag for gjestene som skal delta på begge feiringer! Sultne vil de tydeligvis også bli. Anonymkode: ef96d...d27 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #23 Skrevet 28. januar 2019 Synest det virker greit men ja lang dag før dem som skal på begg. Tenker når dere gjøre det så uformelt kan gjesten velge om de kommer og hvor lenge.. Anonymkode: 17f85...c27
Sirah Skrevet 28. januar 2019 #24 Skrevet 28. januar 2019 Dette hørtes ekstremt slitsomt ut. I det minste MÅ dere servere noe mat på kvelden også, ellers kommer gjestene til å bli skikkelig sultne. Si at dere spiser klokken 14 på navnefesten og så bare kaker utover kvelden? Lag i det minste noe gryterett eller noe annet enkelt.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #25 Skrevet 28. januar 2019 Åh herregud, skal si det er futt i dere! Jeg har vært helt utmattet etter dåpene til mine barn, men jeg er ikke så energisk i utgangspunktet da.. Og der er det jo hele den greia med kirka først. Hvis dere er fast bestemt på at dere skal giftd dere på våren og ta feiringen senere: Ikke hold det hemmelig at dere gifter dere, men vær gjerne tydelig på at dere ikke ønsker dere gaver. Gi et lite hint allerede da om at det kommer en dato for en uformell feiring på sikt. Og kan anbefale dette: Hvis dere skal ha middag til navnefestgjestene, så lag masse, så har dere til de andre også 😊 tapas er jo himla flotte greier, og ganske lett å regne ut hvor mye man trenger per pers. Sykt enkelt egentlig. https://jacobs.no/Frukt-og-gront/Oppskrifter-med-frukt-og-gront/Gronnsaker/Asparges-med-Serranoskinke/ Kjeks med diverse oster og spekemat Godt brød, godt smør og omelett laget i ovnen. - superenkelt og utrolig godt! Et par andre enkle retter som familie og/eller cateringfirmaet hjelper med å lage. Så supplerer du med en enkel salat med pastaskruer og egg til. Mettende og godt. 2 middager er jo ikke noe stress hvis man tenker at man kan ha mesteparten 2 ganger. Anonymkode: 32ae7...0c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå