AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Jeg og kjæresten er veldig åpne på hva vi liker og har snakka litt om å prøve trekant eller lignende sammen. Jeg har aldri hatt det, han to ganger med to jenter. Det jeg lurer på er om partnerbytte/firkant er en bedre idé? Eventuelt at vi prøver først å bare ha sex sammen med et annet par hvis dere forstår hva jeg mener. For å se om det føles bra og at vi vil mer. Er ikke så sjalu av meg, men er jo litt usikker på hva jeg kommer til å føle når jeg ser han med en annen. Samtidig er det pirrende å tenke på at han skal kose seg med meg og en annen. Har noen gode forhåndsregler for at det skal bli bra og hva vi burde tenke på før for å vite om det er en god idé? Håper noen kan hjelpe! Anonymkode: db0ce...291
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Kan være lurt å ha sex med at annet par først kanskje? jeg og partneren har hatt trekant men da med ekstra mann, både for meg og for han. For min del synes jeg det er opphissende å se han leke med en annen mann, derimot er en annen dame ikke aktuelt da jeg hadde hadde blitt for sjalu. Anonymkode: 9fefb...b30 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Jeg ser for meg at å prøve parallelt med et annet par i samme rom kan være et greit sted å starte. Ha det klart og avtalt at det ikke skal være noen med dårlig samvittighet om dem vil avbryte. Det må være helt greit synes jeg, men enkelte kan reagere negativt og ufint om dem er veldig tent og blir avbrutt. Å avbryte gir faktisk rom for å prøve en annen gang, heller enn å gå over egne grenser og ødelegge noe som kan bli fint og bra. Spis gjerne middag med vedkommende, spill et brettspill, sosialiser litt. Bli kjent! Stemning kommer av seg selv når settingen for møtet er seksuell i utgangspunktet. Dropp alkohol og andre rusmidler. Anonymkode: f3a23...eee 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Tusen takk for svar! Vi skal snakke litt mer sammen, så får vi se hva det blir etterhvert😉 Anonymkode: db0ce...291
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 På 27.1.2019 den 2.31, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten er veldig åpne på hva vi liker og har snakka litt om å prøve trekant eller lignende sammen. Jeg har aldri hatt det, han to ganger med to jenter. Det jeg lurer på er om partnerbytte/firkant er en bedre idé? Eventuelt at vi prøver først å bare ha sex sammen med et annet par hvis dere forstår hva jeg mener. For å se om det føles bra og at vi vil mer. Er ikke så sjalu av meg, men er jo litt usikker på hva jeg kommer til å føle når jeg ser han med en annen. Samtidig er det pirrende å tenke på at han skal kose seg med meg og en annen. Har noen gode forhåndsregler for at det skal bli bra og hva vi burde tenke på før for å vite om det er en god idé? Håper noen kan hjelpe! Anonymkode: db0ce...291 Gutt gutt jente eller jente jente gutt? Anonymkode: b782c...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå