Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier

vi har ikke kontakt da hun alltid prøver å skape splid mellom meg og resten av familien, mye drama og mye mye mer...tro meg, har prøvd å bli venner med hun, men det går bare ikke

ikveld presterte hun å sende mld over Instagram(hun er ikke blokket noe sted, men er ikke venner på sosiale medier). I meldingen, eller meldingene skriver hun at jeg har ødelagt livet hennes, jeg er drittkjerring, jeg er ikke den som «får slutte kontakten» (det er hun som har enerett til, liksom) og mye mer...sendte også bilder av gamle samtaler (5 år) som er totalt ut av kontekst, (hun klagde om meg til eksen min, jeg svarte gjennom hans fb da) og alt hun sier er oppspinn...har aldri visst hvor jeg har hun, å hvertfall ikke nå...

har ikke gjort NOE for å «ødelegge livet hennes» som hun skylder på meg...har oppnådd mitt på nytt sted 3-4 timer unna der hun bor og møtes aldri...

hun begynner å bli skummel lik mor mi i oppførsel (psykisk syk, sender trusler til alle i bygda, har ingen venner) jeg har ikke kontakt med henne heller pga mye stygge meldinger...også ut av kontekst...slik som at jeg liksom bor i narkorede og burde henge meg selv osv... jeg har aldri rørt narkotika, aldri vært avhengig av snus og røyk heller..dere skjønner tegninga

jeg er nok den «vellykkede» av alle søsknene og har alltid hatt grei psyke osv, hun var innlagt i flere mnd pga det her, har bare blitt verre...

hva i all verden gjør man med slikt...vil ikke ha kontakt med dem

Anonymkode: 7bed7...d7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å blokkere henne på sosiale medier? Hun vil trolig ikke forandre seg og vil med stor sannsynlighet fortsette å sende meldinger, så skal du slippe påkjenningen ved slike meldinger er det best å blokkere.

• Liker 3
Skrevet

Dersom du ikke vil ha henne i livet ditt så er svaret her enkelt. 

Ignorer disse meldingene, ikke svar, på den måten viser du hvor lite interessert du er i slikt tull. 

Du kan også blokkere henne på samtlige plattformer og etterhvert som hun lager nye profiler og kontakter deg så blokkerer du og ignorerer der også. 

Fullstendig stillhet fra din side, så kommer hun ikke til å få det hun vil og dermed gir seg etterhvert. 

Det hun vil er at du bryr deg, svarer og tar del i dramaet og jo mindre du tar del jo fortere blir du kvitt henne. 

• Liker 1
Skrevet

Du er nok for utilnærmelig, og antageligvis er hun både såret og sjalu/misunnelig. Hun sliter jo åpenbart med psyken, og det er egentlig synd på henne om du skjønner? Bare skriv at du er glad i henne, men at det blir for vanskelig/slitsomt for deg å ha kontakt. At du vil ha det rolig og konfliktfritt. Ikke ta igjen med samme mynt. Tenk bare på at hun sliter, så ikke ta det personlig. 

Skrevet

Hvor gammel er hun?

Anonymkode: 9e15d...1ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...