AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Er det noen som har gjort små endringer i trening og kosthold og fått synlige resultater? Hvilke resultater så du, og hvor lang tid tok det? Jeg har starta å trene kroppsvektøvelser 10 min hver dag, og er spent på hva dette vil gjøre for meg over tid. Vil det faktisk gjøre meg trent? Eller er det mer at det starter snøballen å rulle med at jeg tar sunnere valg, får lyst og motivasjon til å trene enda mer, også kommer resultatetene som en konsekvens av det igjen.. Anonymkode: 9826c...447
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: eg har starta å trene kroppsvektøvelser 10 min hver dag, og er spent på hva dette vil gjøre for meg over tid. Vil det faktisk gjøre meg trent? Nei. Anonymkode: 48837...fa2 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 48837...fa2 Lol. Skal sies at det er første trimmen min etter baby nr 2 (to tette). Jeg går også tur i raskt tempo 60 min hver dag. Prøver å spise sunt og færre kalorier. Savner den gamle kroppen min! /ts Anonymkode: 9826c...447 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lol. Skal sies at det er første trimmen min etter baby nr 2 (to tette). Jeg går også tur i raskt tempo 60 min hver dag. Prøver å spise sunt og færre kalorier. Savner den gamle kroppen min! /ts Anonymkode: 9826c...447 Da er du på god vei til å nå målet ditt Anonymkode: 85bc2...1b2 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Jeg har gått ned 25 kilo og gikk fra å se kvapsete ut, til sunn og sterk. Det tok litt over et år med moderat innsats å komme dit, og det vil ta moderat innsats resten av livet for å forbli sånn. Jeg tenker på den snøballeffekten som at motivasjonen gjerne endrer seg etter som situasjonen endrer seg, som igjen er et resultat av de endringene du har foretatt. Mitt opprinnelige mål var bare å gå ned i vekt, men etterhvert ble jeg mer fokusert på kosthold - regelmessige og smakelige måltider, og hverdagsaktivitet. Jeg startet med å telle kalorier og jogge - nå er det tre måltider per dag, og gåturer, som føles riktigst for meg. Anonymkode: 13b48...056 1
Ild Skrevet 29. januar 2019 #6 Skrevet 29. januar 2019 Det er de små tingene som teller! Keep up the good work! Tror de som sier noe annet enten ikke er slanke/god form eller helt hysteriske. Passe på litt mat/drikke-inntak, gjøre litt aktivitet hver dag. Nettopp dette er det som gir resultater over tid. Legg sammen antall km du går per uke og antall minutter du trener per uke; da ser du hvor mye det faktisk blir ut av det du gjør!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #7 Skrevet 30. januar 2019 Eksen kuttet ut coca cola og gikk ned 13 kg på kort tid. Anonymkode: 942cf...1d6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 Begynte å gå til og fra jobb (30 min hver vei - rask gange siden jeg alltid er sent ute til jobb/barnehage for å hente ungene), og byttet ut brødmåltidene (frokost og lunsj) med knekkebrød og salat. Gikk ned 20 kg på 1 år. Anonymkode: c2f71...e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå