AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Hei! Jeg var litt usikker på hvor denne tråden hører hjemme, men prøver meg her, da dere kanskje har noe erfaring med dette! I fare for å bli hudfletta og utskjelt, ønsker jeg bare å si dette: Jeg kommer til å elske barnet mitt uansett skjønn, og det viktigste er selvfølgelig at h*n er frisk, eller at jeg i det minste kan bli gravid igjen. Det er ingen selvfølge. (ønsker ikke en slik debatt) Jo altså: Vi har tre skjønne gutter som vi elsker over alt på denne jord, og vi føler oss velsignet! Vi hadde egentlig ikke tenkt til å få flere barn, men nå ser det altså ut til at vi er i ferd med å planlegge en attpåklatt. Vi savner babytiden, og føler oss ikke helt ferdig. Det hadde vært moro med en jente denne gangen. Har alltid ønsket meg dette, og tror det hadde vært fint for dynamikken i familien. Har hørt at det er teknikker for å gjøre dette mere sannsynlig å få til. Da vi fikk guttene skjedde unnfangelsen tett på/ på eggløsningsdagen. Tenker å prøve noen dager før denne gangen:) Noen som har flere tips her? Anonymkode: d4191...97a 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Alle ønsker vel at barna deres skal utvise godt skjønn? Anonymkode: 1f492...dcf 34
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Snakker du om kjønn eller skjønn ? Anonymkode: 28024...867 11
Gjest Malone Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle ønsker vel at barna deres skal utvise godt skjønn? Anonymkode: 1f492...dcf Endret 26. januar 2019 av Malone
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Oi, Jeg har dysleksi. Prøvde så godt jeg kunne:P Huff. mener kjønn. ts Anonymkode: d4191...97a 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 Det er nok ingen veldig virksomme triks her, det er ca. 50-50 uansett. Det med å ha sex i litt tid før eggløsning fordi "jentecellene" er treigere og mer hardføre øker kanskje sjansen litt, men da er det snakk om noen få prosent (eller enda mindre). Jeg har også hørt at det lønner seg at kvinnen unngår orgasme fordi det vil endre miljøet i skjeden til fordel for guttecellene, men ikke fra særlig troverdige kilder. Eldre menn skal ha større sjanse for å få døtre, så kanskje det at årene har gått, kan bidra? Det kan jo være morsomt å prøve kjerringråd uansett. Jeg skjønner at dere kan ønske det, selv om en 4. gutt er like velkommen som en lillesøster når alt kommer til alt. Anonymkode: 8d924...af9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #7 Skrevet 26. januar 2019 Drikke sure ting, grapefruktjuice og sånn for å gjøre milljøer i livmor mest mulig surt. Jentesedceller skal visst like det. Maner ikke om det er sant... Anonymkode: e0f0a...11b
Gjest Malone Skrevet 26. januar 2019 #8 Skrevet 26. januar 2019 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, Jeg har dysleksi. Prøvde så godt jeg kunne:P Huff. mener kjønn. ts Anonymkode: d4191...97a Den skrivefeilen ble liksom litt søt i settingen😅 Men det finnes jo en del tips der ute når det kommer til å få ett visst kjønn. Førstemann er gutt, men da forsøkte vi ikke å påvirke. Jeg ønsket at nr 2 også ble gutt, og gjennomførte en del av kjerringrådene jeg fant på google. Jeg husker ikke alt, men vet jeg holdte meg unna sitron, og at vi hadde sex på eggløsningsdagen. Det ble ei jente da, så det er jo ikke sånn at man egentlig får styrt det Men jeg mener å ha lest noe om at sjansen for å få jente, sånn prosentvis øker med kvinnens alder? Endret 26. januar 2019 av Malone
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #9 Skrevet 26. januar 2019 Vi har to sønner som ble unnfanget 1 dag før eggløsning eller på eggløsningsdagen. Men til info: Jeg har aldri hatt orgasme under samleie, men det ble likevel gutter. Anonymkode: 7c7f9...0a1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #10 Skrevet 26. januar 2019 Fort inn og ut = gutt Inn og ut og bli der= jente Anonymkode: 5a288...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #11 Skrevet 27. januar 2019 Jenta her ble unnfanget på eggløsning dagen 😅 men altså, jeg tror lite på at dette er noe man kan påvirke selv, i så fall er det minimalt til marginalt. Anonymkode: c86ee...f77
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #12 Skrevet 27. januar 2019 Der jeg vokste opp ble det kun født jenter. Det var en teori om at det var den humpete veien ut dit (ca. en time på humpete grusvei som de fleste kjørte fram og tilbake hver dag) som gjorde det. Så ta dere en tur på landet? Anonymkode: 35121...ee5 2
Forever22 Skrevet 27. januar 2019 #13 Skrevet 27. januar 2019 Hadde sex 5 dager før eggløsning, fikk jente 😊 men helt ærlig så tror jeg dette er tilfeldig
Gjest Malone Skrevet 27. januar 2019 #14 Skrevet 27. januar 2019 Ellers handler det om fars evne i senga Jordmoren vår sa at dette var en gammel teori da hun oppdaget at det lå en jente i magen min. Menn som fikk gutter var så som så, mens menn som fikk jenter visstnok var gode elskere Vi har gutt, og får nå ei jente, så kanskje mannen her har kommet seg
Frostrose Skrevet 27. januar 2019 #15 Skrevet 27. januar 2019 De eneste rådene jeg har fått som det har blitt forklart grunnen til er å ha sex i god tid før eggløsning og at damen ikke må stresse. Ellers har jeg hørt (men ikke rt forklaringen til) at damen bør få orgasme (gode elskere gir jente), spise visse tin, lese kinesiske fødselskart mm
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #16 Skrevet 27. januar 2019 4 timer siden, Malone skrev: Ellers handler det om fars evne i senga Jordmoren vår sa at dette var en gammel teori da hun oppdaget at det lå en jente i magen min. Menn som fikk gutter var så som så, mens menn som fikk jenter visstnok var gode elskere Vi har gutt, og får nå ei jente, så kanskje mannen her har kommet seg Barnefaren her hadde to gutter fra før av før han fikk en datter med meg, betyr det at han ble en god elsker sammen med meg da? Anonymkode: f55fd...904 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #17 Skrevet 27. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnefaren her hadde to gutter fra før av før han fikk en datter med meg, betyr det at han ble en god elsker sammen med meg da? Anonymkode: f55fd...904 Hvis du må spøre om og lure på om han er en god elsker, så er han nok inke det. Anonymkode: 6bbba...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #18 Skrevet 27. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du må spøre om og lure på om han er en god elsker, så er han nok inke det. Anonymkode: 6bbba...6ac Det var en spøk som du tydeligvis ikke skjønte.. Anonymkode: f55fd...904 3
Gjest Malone Skrevet 27. januar 2019 #19 Skrevet 27. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Barnefaren her hadde to gutter fra før av før han fikk en datter med meg, betyr det at han ble en god elsker sammen med meg da? Anonymkode: f55fd...904 Ja Dårlig match med guttenes mor tydeligvis, ellers så gadd han kanskje ikke gi noe innsats der
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #20 Skrevet 27. januar 2019 20 hours ago, AnonymBruker said: Oi, Jeg har dysleksi. Prøvde så godt jeg kunne:P Huff. mener kjønn. ts Anonymkode: d4191...97a Er det en typisk dysleksifeil? Anonymkode: 50c23...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå