AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Del Skrevet 26. januar 2019 Jeg pleier å skru av telefonen av og til, og har lagt merke til at dersom jeg har fått meldinger (sms) mens telefonen har vært avskrudd så kommer ikke klokkeslettet de er sendt opp, men klokkeslettet jeg skrudde på telefonen og dermed "mottok" meldingen. Dette irriterer meg og jeg lurer på om man kan fikse på dette i noen slags innstillinger eller lignende? På den forrige telefonen min så kom det faktiske klokkeslettet meldingen var sendt opp uansett om telefonen hadde vært av. Nå har jeg en iphone 7, før var det iphone 6. Anonymkode: c954f...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Del Skrevet 26. januar 2019 Trykk på meldingdetaljer og se om de sier noe annet klokkeslett? Anonymkode: f71cd...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Del Skrevet 26. januar 2019 Slutt å ha noia og ha den på. Anonymkode: 606ce...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå