AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Dessverre er jeg ett selv, og vet jeg ikke er noe mer unik eller bedre enn andre i det store og hele. Grunnen til at jeg hater mennesker vet jeg ikke, men det er tungt å hate "sine egne". De som betyr noe er familie, venner, og diverse bekjente. Jeg hater ikke individet jeg møter i gata, men folk som gruppe. det er enkelte ting jeg ikke liker med mennesker rett og slett. Jeg hater at folk får barn. Er du virkelig så digg at du bør videreføre deg selv? Sørger litt inni meg når jeg ser gravide kvinner, og lurer på hva hennes barn egentlig skal bli godt for. Vi blir syke, og det kommer gjerne med alderen. Hvorfor er vi skapt slik? At vi får sykdommer. Vi får unødvendige skavanker, som resultat av gener, ikke fordi det er en fordel for oss, som f.eks åreknuter. Har arvet mammas stygge åreknuter, og de er helt ekle å se på. Men de har ingen helsemessig gevinst, de bare er der. Hvorfor egentlig? Hvorfor får vi slike stygge ting? vi blir fort feite. Normalen i vesten nå er å se ut som en flodhest. Kvinner klarer ikke å bære frem barn uten å få strekkmerker, få deig på magen eller se ut som et takras. Vi får asperger syndrom og diverse andre ting, men i en verden hvor nevrotypikerne bestemmer så må man ha diagnoser. Vi er lettpåvirkelige. Flokkmentaliteten bestemmer så til de grader. Hvorfor er vi så uselvstendige? alt er umulig. Vi lar religion, avstand og venner og familie være i veien for et menneske vi vil dele livet med. Vi lar oss styre av penger. Det er mennesker som har råd til privatfly, men så har vi også folk som ikke har råd til en eneste ferie. Er det mulig liksom? Er det bare tegn på lav intelligens? Vi spiser noe så fojævlig, og selvfølgelig liker vi best den maten som ikke er bra for oss. Mennesker tenker på seg selv. Alt for mange vil det samme. Anonymkode: 3f3fa...426 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Du burde oppsøke profesjonell hjelp. Anonymkode: e26b5...c94 2
OPIgirl Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du burde oppsøke profesjonell hjelp. Anonymkode: e26b5...c94 Hvorfor det? Hun har faktisk rett i mye av det hun sier. Mennesket er noen ynkelige skapninger. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Rart at ikke denne tråden har flere deltaker så mange kvinnehatere som florerer på dette forumet. Hadde vært greit om alle kunne samla seg her og syti i stedet for å lage egne idiotiske tråder Anonymkode: 1fa6b...634 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 I dyreverden lærer de å gå nesten med enn gang de kommer ut. Et nyfødt menneske bruker månder på å kun holde sitt eget hode oppe, men fordi om er vi "annses" som et 'superovdyr' Tror det må være det som irriterer meg mest med oss mennesker 😂 Anonymkode: b310b...362
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #7 Skrevet 28. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dyreverden lærer de å gå nesten med enn gang de kommer ut. Et nyfødt menneske bruker månder på å kun holde sitt eget hode oppe, men fordi om er vi "annses" som et 'superovdyr' Tror det må være det som irriterer meg mest med oss mennesker 😂 Anonymkode: b310b...362 Har du sett en nyfødt fugl? Fullstendig ubrukelig i evigheter. Samme med kattunger og valper. Kenguruer er helt amøbe når de fødes. Skulle mennesker vært mere utviklet når vi blir født, så hadde menneskeheten dødd ut fordi evolusjon har gitt oss store hjerner. Anonymkode: d3f2b...904
Marsipangrisen Skrevet 28. januar 2019 #8 Skrevet 28. januar 2019 Mange mennesker hater andre mennesker. Det er ikke så rart, men istedenfor at man skal si at man hater mennesker... Hvorfor heller ikke si at du hater logikken? Fordi alt du nevner er irriterende logiske og menneskelige ting. Jeg tipper på du har mange feil som irriterer andre mennesker, akkurat som jeg har mine feil som folk ikke liker. Jeg for eksempel brukte mye energi på hat før, følte at ingen mennesker var smarte nok til å innse at vi er de mest narsissistiske skapningene som finnes. Og til alle de som sier du burde søke hjelp, ikke hør på dem med mindre du sliter psykisk. Det er helt vanlig å ikke like dritt
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #9 Skrevet 28. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Rart at ikke denne tråden har flere deltaker så mange kvinnehatere som florerer på dette forumet. Hadde vært greit om alle kunne samla seg her og syti i stedet for å lage egne idiotiske tråder Anonymkode: 1fa6b...634 Hva er galt med å være kvinnehater? Det foregår jo kun oppi ens hode og er da helt legitimt for den det gjelder? Anonymkode: 5a9f1...c63
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #10 Skrevet 28. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Rart at ikke denne tråden har flere deltaker så mange kvinnehatere som florerer på dette forumet. Hadde vært greit om alle kunne samla seg her og syti i stedet for å lage egne idiotiske tråder Anonymkode: 1fa6b...634 Det er nok langt, langt flere mannehatere her på forumet... Anonymkode: c54cd...4c6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #11 Skrevet 28. januar 2019 Enig i mennesker bor det mye ondt.Mennesker er parasitter. Anonymkode: b4777...87d
Gjest hind Skrevet 28. januar 2019 #12 Skrevet 28. januar 2019 (endret) Tja, vi er vel kanskje litt patetiske og ynkelige til tider, men jeg er nå jammen glad jeg er et menneske og ikke en geit. Endret 28. januar 2019 av hind
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #13 Skrevet 28. januar 2019 Mye vondt i mennesker ja. Vi har lett for å være nedbrytende mot hverandre, spesielt i norge. Du skal ikke skille deg mye ut før du blir sett ned på å utestengt av gruppa. Kvinner er ekstreme på dette området, alt skal skje i flokk. Nåde den som går utenfor dette regimet, kvinnen er også utrolig falsk. De fleste forhold/"vennskap" er basert på falske overfladiske verdier. Se til andre samfunn, som har samhold og respekt. Ikke lever på falske fasaden. Anonymkode: 93460...c44
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #14 Skrevet 28. januar 2019 Du burde skrive en liste over hva du liker også. Jeg har slitt med det samme. Det betød aldri at jeg hadde rett, men at jeg automatisk bare tenkte på dritten ved menneskene. Problemet var at jeg var idealist. Nå er jeg realist, og liker dem (og med selv) bedre. Anonymkode: f0bc2...691
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #15 Skrevet 28. januar 2019 På 26.1.2019 den 21.42, AnonymBruker skrev: Du burde oppsøke profesjonell hjelp. Anonymkode: e26b5...c94 Dette er liksom eneste forslaget mennesker klarer å konme med. "Skaff deg psykolog" , tror virkelig folk at paykologer er folk med magiske evner til å forandre din hverdag? Enda et tegn på deres dumhet. Og så går forslaget igjen og igjen, dere leser det og tror at da virker sikkert deres smarte også hvis dere foreslår det samme. Anonymkode: 3f3fa...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå