AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 vi har datet en stund men treffes kun når jeg har barnefri. neste helg ble vi invitert på fest med mine venner, men en stund har han planlagt fest med sine venner samme helg. jeg inviterte han til mine og han ville helst være med sine. og inviterte meg dit isteden. det er fgentlig "hans" helg å komme til meg, vi har byttet på annenhver for og fordele reisene. Jeg vil jo gjerne treffe hans venner da de treffes sjelden på den måten. men. jeg hadde egentlig bestemt meg for noe etter mitt siste forhold og ikke velge en han forran venner eller familie. pga avstand kan vi ikke ta en kveld der og her. Så jeg vet ikke helt hva jeg vil.. kjenner veldig på at jeg vil holde meg til mitt, men da blir det 14 nye dager, altså en hel mnd mellom å treffes. føler meg bedriten mot daten om jeg ikke velger han nå når han har sine venner der, men samtidig har jeg brukt mange helger av mine fri helger på han og avlyst og utsatt egne folk for de har kommet i siste liten med invitasjon. så nå når det er planlagt en stund vil jeg holde meg med mine og. men usikker. hva er "flink fremtidig kanskje kjæreste regelen" her? Anonymkode: d5ac8...17c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 trodde jeg var på singeliv og dating forumet, beklager. men lar det ligge her da jeg ikke kan fjerne et anonymt innlegg. Anonymkode: d5ac8...17c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Jeg ville gått på festen med dine venner, men jeg tenker litt som deg at man ikke skal sette venner til side til fordel for en eventuell kjæreste. Han vel komme til deg? Eventuelt så må dere vente de 14 dagene selv om det er litt kjipt. Jeg synes ikke at han kan bli sur hvis du velger dine venner for han velger jo også sine venner istedenfor å dra til deg. Ja, jeg vet forresten ikke om det er noen regel på dette, men tenker at det ikke er særlig nøye om du går for det du ønsker. Anonymkode: 5710f...f25 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 jeg tror jeg klarer meg fint de 14 dagene ekstra, da jeg ikke føler meg så veldig, needy av å ha han så tett på. vi har jo et liv på hver vår kant. men vi forholder oss til hverandre fordetom. tror også jeg trenger for min egen del og velge hva jeg vil selv føkes best med og ikke gjøre. og neste helg blir også enten en skikkelig vond helg eller en skikkelig bra en. (venter et nervepirrende svar på en skikkelig bra jobb fredagen før) og blir det avslag eller et ja vil jeg helst feire eller trøste det med mine venner egentlig. Anonymkode: d5ac8...17c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 Når dere bare dater så hadde jeg prioritert vennene mine. Men hadde det vært kjæresten din så er det utrolig viktig å møtes på midten altså☺️ Ja venner er viktig, men kjæreste er viktig også. Anonymkode: ff2dd...220
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 Jeg skjønner at du ikke velge egne venner. Det jeg (generelt) ikke skjønner, er hvorfor folk gidder å date om man kun rekker å sees 1-2 ganger i måneden..? Man klarer ikke å bygge en relasjon når man sees så sjelden..? Anonymkode: 353eb...5e2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå