Gå til innhold

Hvor møter man menn 40-50 åra på byen i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en tråd om at det er mye voksne menn ute på byen, og da lurer jeg på hva heter de utestedene der disse godt voksne mennene er?

Anonymkode: 56e07...c36

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på

Anonymkode: fef93...294

Skrevet

TS her: Jeg lurer fremdeles på dette!

Har vært ute litt og møtt hyggelige menn på irsk pub og på typiske barer (Amundsen bar og Champagneria).

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her: Jeg lurer fremdeles på dette!

Har vært ute litt og møtt hyggelige menn på irsk pub og på typiske barer (Amundsen bar og Champagneria).

Ja, jeg lurer også på dette. Hvorfor svarer ingen i tråden?

Så du anbefaler selv Amundsen bar og Champagneria. Men det er altså ikke nok? :) 

Anonymkode: 755c4...25c

Skrevet

Menn i slutten av 40 årene og 50 årene synes at kvinner er blitt alt for kravstore. Itillegg så synes de at jevnaldrene damer er alt for gamle for dem så de dater heller yngre utenlandske damer fra Asia og øst Europa...det er der vi finner dem.

Anonymkode: 98b44...2f7

• Liker 3
Skrevet

En venninne som liker eldre menn nevnte Scotsman en gang husker jeg.

• Liker 1
Skrevet

Utrolig ekkel tråd. Bør slettes!

Anonymkode: 59625...c5c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂😂😂

Anonymkode: 39382...22f

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ?  

Anonymkode: 98b44...2f7

• Liker 2
Skrevet

Div. plasser, Grynerløkka, før dro jeg ofte på plasser på ¨beste vesSt¨ -Bogstadvn. -DrammensVn. -Sisste Nappa tak i nakkekragen min, drosjekø etter Stengetid, dro meg inn i ledig bil. 

Jobben var jo landets Største Sjekkeplass, I Gamle dager... :lillesky2:

Mann 51, -OsLO ØST.

• Liker 1
Skrevet

Er så mye fyll i norge, gidder ikke gå ut for å møte noen på den måten.

Drikke å prate tull i timesvis.

Anonymkode: d1b74...6df

Skrevet

Tror kanskje noen har misforstått her. Intensjonen er ikke å møte eldre menn for meg i alle fall. Jeg er selv i midten av 40-årene og ser etter menn på samme alder. Altså, mellom 40 og 50.

• Liker 4
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor syns du det er ekkel tråd? Nå er ikke jeg på jakt etter noen. Bare klikket meg inn på tråden. 

Jeg syns ikke det er ekkel tråd i det hele tatt. For alt vi vet så kan det være damer i 40-50 som ønsker å bli kjent med noen. Det er ikke snakk om teens på jakt etter eldre menn, ihvertfall i alle tilfeller ihvertfall. 

Anonymkode: bc86d...2a8

• Liker 4
Skrevet

I motsetning til de unge og uetablerte, så har de fleste av oss over 40 et liv fyllt av aktiviteter. Selvfølgelig går vi eller havner på byen i blant vi også, men i forhold til den yngre garden så er vi nok i betydelig mindretall. Det betyr at "utvalget" ute på byen til enhver tid nok er ganske dårlig blant den eldre garden. Unntaket er selvfølgelig de som er over snittet glad i alkohol og uteliv.

Men takket være plattformer som nettopp Tinder, så koster det jo knapt en halv kalori å finne noen å dra på "byen" med (starter vel ofte med et restaurantbesøk da, og utvikler seg derfra hvis det virker lovende). Men jeg vil tro veldig få "tråler" byen for å finne potensiell kjæreste, eller har et stamsted hvor det er en jevn flyt med "partneremner".

Når det gjelder nøyaktig hvor vi havner så deler jeg vel omtrent samme erfaring som flere har nevnt (Champagneria, irske puber, og andre steder som fokuserer mer på samvær og kommunikasjon enn dansing til høy musikk hele kvelden). Men ofte så havner jeg på helt andre typer steder også (har mange yngre venner), det kommer veldig an på hvem jeg er ute med.

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du anbefaler selv Amundsen bar og Champagneria. Men det er altså ikke nok? :) 

Jo, jeg lurer bare. Er sjelden jeg er ute og havner ofte på samme steder, men møter liksom aldri noen ute på byen lenger.

Og til dere som synes det er ekkelt: Jeg er i 40-årene, og ønsker derfor å møte menn på min alder og ikke unge gutter når jeg går ut.

ts

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg lurer bare. Er sjelden jeg er ute og havner ofte på samme steder, men møter liksom aldri noen ute på byen lenger.

Og til dere som synes det er ekkelt: Jeg er i 40-årene, og ønsker derfor å møte menn på min alder og ikke unge gutter når jeg går ut.

ts

Hva skal du med disse mennene? Helt seriøst.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du med disse mennene? Helt seriøst.

Synes nettdatingen er litt stress, ønsker å bli kjent med menn på min alder. For å treffes og se om det kan bli noe mer..

• Liker 2
Skrevet

De fleste stedene på aker brygge. Møtte mannen der 😊

Anonymkode: 1b28a...97a

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De 40-50 år gamle damene som er her inne har ektemann og familie og vi som er yngre er ikke interessert i å date så gamle menn 

Anonymkode: 7d8fd...7d9

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De 40-50 år gamle damene som er her inne har ektemann og familie og vi som er yngre er ikke interessert i å date så gamle menn 

Anonymkode: 7d8fd...7d9

Må vel nesten regne med at de fleste som svarer i forumet "Singelliv og dating" er single? 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...