Gjest litt lessen Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Hei Jeg syns verden er en kravstor plass å være, man skal være snill, grei gjøre det som familien vil, være flink på jobb, passe på mann + barn og ellers resten av familien, økonomi og være smilende blid hele tiden.. Er litt sliten av dette for øyeblikket, noen som føler det samme?
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 Hei Jeg syns verden er en kravstor plass å være, man skal være snill, grei gjøre det som familien vil, være flink på jobb, passe på mann + barn og ellers resten av familien, økonomi og være smilende blid hele tiden.. Er litt sliten av dette for øyeblikket, noen som føler det samme? Ja, jeg er så absolutt enig..synes det er altfor mye sm kreves av folk i dag. Tenker på jobb og økonomi og alt det der.. har lyst til å melde meg helt ut jeg, men kan jo ikke det heller :o
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 Nei, synes ikke det er noe vanskelig å være positiv og gjøre det jeg føler er riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå