AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Med første var jeg så heldig og slapp unna strekkmerker. Denne gangen har jeg derimot fått en del røde/ lilla, tykke og lange nederst på magen.. helst på ene siden. Hvordan endret deres strekkmerker seg etter fødsel? Klarer ikke bestemme meg for om de vil se større/ verre ut eller at de vil bli bleke, små og ubetydelige. Jeg ser den ikke selv da de er helt nederst på magen, men de er veeeldig synlige når jeg ser meg i speilet. Er det garantert at de vil bleikne og sånn, eller kan det være de vil forbli lilla og store? Anonymkode: cab46...edc
TheGirlWhoWaited Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Jeg fikk rimelig mye og store røde og lille strekkmerker under graviditeten, både på magen og på puppene... De er der enda, men de fleste er nesten usynlige... De vil nok ikke forbli lilla og store.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Mine har endelig blekne etter snart ti år... fremdeles blir de røde innimellom. Og spesielt om jeg inntar alkohol blir de røde. Aner ikke hvorfor.. Anonymkode: c812b...9de
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Jeg fikk noen korte, brede nederst på magen, og de er nok litt mindre synlige nå når ikke huden er strukket ut mer. Fortsatt rimelig lilla, men det er bare ni mnd. siden fødsel. Anonymkode: 0cc26...21e
Arkana Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Jeg fikk ikke så veldig mange strekkmerker, men noen på begge sider av navlen. De bleknet etter første fødsel (akkurat hvor raskt det gikk husker jeg ikke, men de var definitivt helt borte lenge før neste svangerskap halvannet år etter). I de to neste svangerskapene dukket de samme strekkmerkene opp, men jeg fikk ingen nye (som jeg kunne se). De bleknet også og nå er det ingen (selv ikke jeg selv) som kan se at jeg har hatt strekkmerker.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 1 time siden, Arkana skrev: Jeg fikk ikke så veldig mange strekkmerker, men noen på begge sider av navlen. De bleknet etter første fødsel (akkurat hvor raskt det gikk husker jeg ikke, men de var definitivt helt borte lenge før neste svangerskap halvannet år etter). I de to neste svangerskapene dukket de samme strekkmerkene opp, men jeg fikk ingen nye (som jeg kunne se). De bleknet også og nå er det ingen (selv ikke jeg selv) som kan se at jeg har hatt strekkmerker. Oi, heldig! Visste ikke de kunne forsvinne helt 🙂 håper på noe lignende selv. Små lyse strekkmerker gjør meg ingenting, men når de er store og lilla føler jeg de tar litt for mye oppmerksomhet Anonymkode: cab46...edc
Arkana Skrevet 26. januar 2019 #7 Skrevet 26. januar 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, heldig! Visste ikke de kunne forsvinne helt 🙂 håper på noe lignende selv. Små lyse strekkmerker gjør meg ingenting, men når de er store og lilla føler jeg de tar litt for mye oppmerksomhet Anonymkode: cab46...edc Du er fremdeles gravid ikke sant? Ikke bekymre deg, for de aller fleste blir de mye blekere etterpå.
Blingblingtahei Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 Hm mitt første svangerskap trodde jeg ikke at jeg hadde fått strekkmerker før ungen var ute, da så jeg en ring av lyse strekkmerker rundt navlen, så ut som en sol. Disse bleknet mer og mer og ble mer eller mindre borte fram til neste svangerskap 12 år etter. Nå er de synlige igjen men har ikke fått noen nye og de syntes ikke så altfor mye. Syntes strekkmerkene på puppene var verre. Håper ikke jeg får det nå da også disse forsvant en del etter sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå