Kira27 Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Hei, har ei venninne av meg som nylig har vært gjennom en større operasjon og i den forbindelse gikk ned masse kilo. Nå i etterkant har hun lagt på seg de kiloene, men nå er huden på magen blitt "rynkete"/"små hull i huden". Dette er jo ikke en type cellulitter, så det hun lurer på da er om det finnes noen kremer e.l. som dere vil anbefale for oppstramming av huden på magen ?
Gjest saas Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 Må si jeg er litt skeptisk til slikt,men jeg forstår jo godt at dette kan hjelpe din venninne. Har prøvd kremer fra Dior og fra Dove som jeg syntes hjalp mens jeg brukte de,men resultatet varte ikke så lenge. Men det var ikke appelsinhud,det var for å få huden fastere og jevnere- og det ble den. Har ikke det stor å anbefale... men har hørt at de har sånn sykle-behandlingsgreier hos noen hudpleiebehandlinger. Du sykler inni en boks med en spesiell luft og får i tillegg noen kremer å smøre med... Dette tas som en kur,tror jeg...Vet ikke nok om dette her bare at det finnes hos noen hudpleiesalonger og skal hjelpe mot appelsinhud. kanskje noen andre her inne vet mer om dette?!
Kira27 Skrevet 8. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2005 Sykle-behandlingsgreier hos noen hudpleiebehandlinger høres dyrt ut...noen andre her inne som har gode kremer å anbefale for oppstramming ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå