AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Som overskrift sier! 🌷 Hva har du helbredet selv gjennom bønn? Anonymkode: 1747f...fd3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Jeg har lagt håden på flere og bedd og de har blitt helbredet. Lurer du på hva man skal si? Anonymkode: f066d...1f6 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Helbredelsesbønner (og forsåvidt alle andre typer bønner) har dessverre ingen effekt. Hadde vært veldig fint om det var sånn, men den gang ei. Mange har forsket på dette, og ingen forseggjorte forskingsrapporter har funnet noe bevis for at bønn har en helbredende effekt. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Studies_on_intercessory_prayer "Meta-studies of the literature in the field have been performed showing evidence only for no effect or a potentially small effect. For instance, a 2006 meta analysis on 14 studies concluded that there is "no discernible effect" while a 2007 systemic review of intercessory prayer reported inconclusive results, noting that 7 of 17 studies had "small, but significant, effect sizes" but the review noted that the most methodologically rigorous studies failed to produce significant findings.[1][2] https://en.m.wikipedia.org/wiki/Efficacy_of_prayer "The largest study, from the 2006 STEP project, found no significant differences in patients recovering from heart surgery whether the patients were prayed for or not. The patients who knew they were receiving prayers did experience slightly higher recovery complications, possibly due to chance and the added anxiety or pressure caused from the expectations from the prayers." Ikke mistolk det som står i det første sitatet, det er vitenskapsspråk for at det er veldig, veldig, veldig sannsynlig at bønn ikke har noen effekt. Vitenskapen er veldig ydmyk og konkluderer aldri med at et fenomen ikke finnes, bare at det ikke er funnet noen beviser for det. Vitenskapen kan f.eks ikke si at julenissen garantert ikke eksisterer, bare at det ikke er funnet noen bevis for hans eksistens. Jeg håper det går bra med din kjære! Anonymkode: bda48...363 2
Gjest Yng Plyng Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Dersom man feiler noe så er den bønnen som inneholder nummeret til fastlegen den beste.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt håden på flere og bedd og de har blitt helbredet. Lurer du på hva man skal si? Anonymkode: f066d...1f6 Ja, del gjerne! Anonymkode: 1747f...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 "Kjære fastlege. Gi meg medisin" Anonymkode: 27c59...28f 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #7 Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, del gjerne! Anonymkode: 1747f...fd3 Legg håden din på området som er skadet eller du kan også legge håden hvor som helst om det gjelder noe annet. Jeg ber feks "Bli helbredet nå i Jesu navn" eller "Jeg beordrer foten å bli helbredet nå i Jesu navn" det er to måter du kan gjøre det på. Jeg ber personen om å sjekke feks smerte i den delen som jeg ba for. Noen ganger blir de helbredet på sekundet og noen ganger må jeg be flere ganger og smerten går ned med hver gang jeg ber. Vet ikke hva du skal be for da. Men håper dette hjalp litt. Anonymkode: f066d...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #8 Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg håden din på området som er skadet eller du kan også legge håden hvor som helst om det gjelder noe annet. Jeg ber feks "Bli helbredet nå i Jesu navn" eller "Jeg beordrer foten å bli helbredet nå i Jesu navn" det er to måter du kan gjøre det på. Jeg ber personen om å sjekke feks smerte i den delen som jeg ba for. Noen ganger blir de helbredet på sekundet og noen ganger må jeg be flere ganger og smerten går ned med hver gang jeg ber. Vet ikke hva du skal be for da. Men håper dette hjalp litt. Anonymkode: f066d...1f6 Takk, hjalp mye! Anonymkode: 1747f...fd3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #9 Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, hjalp mye! Anonymkode: 1747f...fd3 Må legge til også at det har hendt andre at helbredelse ikke begynner å virke før feks 5 gang man ber fordi Satan vil vi skal gi opp og miste motet. Og jeg har opplevd at helbredelse på en skade som nettopp skjedde er også veldig enkelt å bli helbredet for. Fordi da har ikke skaden fått satt seg skikkelig. Men er også fullt mulig å bli helbredet på sekundet selv om man har vært skadet lenge. Er ikke så lett å forstå alt det der. Men funker det gjør det. Og det er like gøy hver gang! Anonymkode: f066d...1f6 3
Duff Skrevet 30. januar 2019 #11 Skrevet 30. januar 2019 Jeg ble helbredet via bønn av en afrikansk pastor. Virkningen kom umiddelbart. Det var akkurat som om svarte papirlapper rant ut av meg. Jeg vet det høres rart ut men jeg har ikke noen god forklaring på det. Tårene rant og rant og etterpå en enorm lettelse og frihet. Etter det har jeg bedt hver dag. Ber for å fortsette det gode som skjedde den dagen og takker for gode mennesker, fint ting som har skjedd den dagen osv. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #12 Skrevet 30. januar 2019 Så nettopp på tv en kvinne som fortalte barna sine at Gud hadde helbredet henne for kreft, og derfor feiret de dette ved å sende ballonger til himmelen hvert år. Det var ikke Gud som helbredet deg, det var legene!!! Jeg blir så oppgitt over idioter som går å skylder helbredelse på Gud, og "glemmer" legebesøkene, operasjonene, medisinene osv.. Men neida, gud helbredet meg! Anonymkode: 13433...d41 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 På Saturday, January 26, 2019 den 19.52, AnonymBruker skrev: Legg håden din på området som er skadet eller du kan også legge håden hvor som helst om det gjelder noe annet. Jeg ber feks "Bli helbredet nå i Jesu navn" eller "Jeg beordrer foten å bli helbredet nå i Jesu navn" det er to måter du kan gjøre det på. Jeg ber personen om å sjekke feks smerte i den delen som jeg ba for. Noen ganger blir de helbredet på sekundet og noen ganger må jeg be flere ganger og smerten går ned med hver gang jeg ber. Vet ikke hva du skal be for da. Men håper dette hjalp litt. Anonymkode: f066d...1f6 Bare sludder og vås... Anonymkode: b1d93...411 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå