AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Hvordan er det? Hva kan man forvente i lønn? Hva er arbeidstiden? Gode jobbmuligheter? Anonymkode: 42c48...1c0
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Lønn er jeg usikker på. Arbeidstidene er vel gjerne tredelte, dag, kveld, natt og døgnvakter. Sikkert litt ulikt fra sted til sted. Veldig vanskelig å få lælingeplass etter skolen. Tror ikke det er så lett å få fast jobb i ettertid. Anonymkode: 565e8...d2c
Thie Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Sjekk ut serien 113 på nrk Da får men et godt innblikk i yrket (føler jeg).
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Har sett på serien 🙂 men ønsket bare å høre litt mer detaljert direkte fra noen i bransjen. Og jeg ser for meg paramedic på universitetet og ikke fagbrev. Anonymkode: 42c48...1c0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #5 Skrevet 29. januar 2019 Grunnlønna er ikke noe særlig å skryte av. Fagforbundet opplyser 350 000 for fagarbeidere og 380 for paramedicer uten ansiennitet. Overtid kommer i tillegg. Arbeidstidene varierer fra sted til sted. Vanligvis er det døgn i distriktene og todelt eller tredelt andre steder. Har inntrykket av at det kan være vanskelig å få noe fast som nyutdannet. Anonymkode: ad0df...245
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 Jeg har hørt fra ei venninne som er ambulansearbeider at det er litt vanskelig for de med bacheloren å få arbeid kontra de med fagbrev. Det å få lærlingplass kommer jo litt an på deg selv tenker jeg. Hvor mye innsats du gjør i fagene, hvordan du selger deg selv underveis i praksisperioden og hvordan du gjør det på lærlingeintervju. Jeg fikk selv lærlingplass i en by i Troms, og jeg hadde snitt på ca 4.3. Anonymkode: 2fbf5...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå