Gjest Anonym Bruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 (endret) Mange menn tenner på vakre kvinner og kan føle en viss sexuell tiltrekkning ,og bli kåte . Undres på om du som kvinne noen gang har opplevd sexuell dragning overfor menn du har møtt som utifra dine øyne blir sett på som pene / vakre ? Har du tro på at vakre menn / kvinner m/ pent utseende har no bredere ærfaring ,og bedre å ha sex med en de fleste andre ? Og har du noen gang gjordt deg opp noen tanker hvorfor menn / kvinner har eit instinkt som vekker til live kjønnsdriften igjennom utseende. ? Hva la du mest vekt på av utseende eller personligheten hos din utvalgte partner før du bestemte deg å ha sex med vedkomende ? Endret 26. januar 2019 av Anonym Bruker
kalaush Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Jeg er en mann på 31 som har vært veldig heldig når det gjelder utseende. Opplever daglig lange blikk fra det motsatte kjønn og i situasjoner hvor jeg står nær damer så hører jeg faktisk pusten deres øke. Det er selvfølgelig deilig for meg, men av og til så synes jeg synd på dem. Stakkars tenker jeg da! Damer er veldig opptatt av utseende, noe annet ville vært rart. Det er naturlig.
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Man tiltrekkes at utseende, man faller for personligheten. Dette er alt jeg kommer til å si i denne tråden. 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Tenner på personlighet. Anonymkode: 1c9cd...17e 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Begge deler vil jeg si. Noen ganger kan jeg se menn jeg synes er kjekk eller tiltrekkende og tenke på sex med de. Andre ganger spiller personlighet og attraksjon inn, men da er det nok forholdsmateriale om begge deler er på plass Anonymkode: 723e6...6fd
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 Personlighet. Uten tvil. Når jeg tenker meg om, de jeg fantaserer om når jeg onanerer er ikke billedskjønne, men det er likevel noe med dem. Det "perfekte" har noe usjarmerernde ved seg, lite spennende på en måte. Anonymkode: f1ea7...84e 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #7 Skrevet 26. januar 2019 23 minutter siden, kalaush skrev: Jeg er en mann på 31 som har vært veldig heldig når det gjelder utseende. Opplever daglig lange blikk fra det motsatte kjønn og i situasjoner hvor jeg står nær damer så hører jeg faktisk pusten deres øke. Det er selvfølgelig deilig for meg, men av og til så synes jeg synd på dem. Stakkars tenker jeg da! Damer er veldig opptatt av utseende, noe annet ville vært rart. Det er naturlig. Når menn stiller seg veldig nær er det mange kvinner som blir nervøse eller redde. Da endrer pusten seg. Kanskje du burde holde litt avstand? Anonymkode: 4251d...d3e 9
kalaush Skrevet 26. januar 2019 #8 Skrevet 26. januar 2019 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når menn stiller seg veldig nær er det mange kvinner som blir nervøse eller redde. Da endrer pusten seg. Kanskje du burde holde litt avstand? Anonymkode: 4251d...d3e Det er jo situasjoner hvor man må være nære andre vel! Jeg er ikke en sånn person som presser seg mot eller inntil damer frivillig. Endret 26. januar 2019 av kalaush
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #9 Skrevet 26. januar 2019 Personlighet er det jeg tenner på. Jeg må selvfølgelig like det jeg ser, men ingen av mine ekser har vært såkalt pene. De har vært både undervektig og mange kilo for mye. Anonymkode: 7d4d9...89e 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #10 Skrevet 26. januar 2019 2 minutter siden, kalaush said: Det er jo situasjoner hvor man må være nære andre vel! Jeg er ikke en sånn person som presser seg mot eller inntil damer frivillig. Hvilke situasjoner er dette? Anonymkode: 76253...925 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #11 Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, kalaush skrev: Det er jo situasjoner hvor man må være nære andre vel! Jeg er ikke en sånn person som presser seg mot eller inntil damer frivillig. Greit nok, men kvinner blir ikke hverken mer kåte eller mindre nervøse/redde av at de er i en situasjon hvor de må stå nær en mann kanskje uten å kunne gå unna. Anonymkode: 4251d...d3e 1
SoWhat? Skrevet 26. januar 2019 #12 Skrevet 26. januar 2019 Kan nyte synet av menn med bra utseende, men har helt dønn ærlig aldri følt seksuell tiltrekning pga det. Personligheten har alt å si. Og en dyp og hjertelig latter. Da smelter jeg. 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #13 Skrevet 26. januar 2019 Jeg Akkurat nå, SoWhat? skrev: Kan nyte synet av menn med bra utseende, men har helt dønn ærlig aldri følt seksuell tiltrekning pga det. Personligheten har alt å si. Og en dyp og hjertelig latter. Da smelter jeg. Dette, men det skjer ikke om han er veldig dvask/ feit/ ustelt. Det er fullstendig turnoff for meg. Men en gresk gud uten personlighet er like uinteressant. Anonymkode: f8f20...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #14 Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke situasjoner er dette? Anonymkode: 76253...925 I køer og på kollektivtransport er jo typiske steder. Ellers er det jo vanskelig å unngå en viss nærhet mellom pasienter og ulike typer behandlere, for eksempel. Og mellom frisører eller lignende og kunder. Anonymkode: 4251d...d3e 1
SoWhat? Skrevet 26. januar 2019 #15 Skrevet 26. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg Dette, men det skjer ikke om han er veldig dvask/ feit/ ustelt. Det er fullstendig turnoff for meg. Men en gresk gud uten personlighet er like uinteressant. Anonymkode: f8f20...a3a Hehehe. Nei, altså renslighet tar jeg som en selvfølge. Har dog falt for et par med en del kilo ekstra. De var både smarte og morsomme. Fineste kombinasjonen. Med smart mener jeg ikke nødvendigvis høy intelligens på alle områder, men at de kan tenke selvstendig og være sympatiske mennesker. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #16 Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: I køer og på kollektivtransport er jo typiske steder. Ellers er det jo vanskelig å unngå en viss nærhet mellom pasienter og ulike typer behandlere, for eksempel. Og mellom frisører eller lignende og kunder. Anonymkode: 4251d...d3e Selvfølgelig. Men ville gjerne vite i hvilke spesifikke situasjoner han mener at kvinners pust øker fordi han står nær dem. Anonymkode: 76253...925 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #17 Skrevet 26. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig. Men ville gjerne vite i hvilke spesifikke situasjoner han mener at kvinners pust øker fordi han står nær dem. Anonymkode: 76253...925 Det lurer jeg på også, og antar brorparten av disse kvinnene er langt mer stressa over nærheten enn de tenner på den 😉 Anonymkode: 4251d...d3e 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #18 Skrevet 26. januar 2019 Jeg synes det er dritslitsomt og får pustevansker i andres nærvær om de står for nære, enten det være seg menn eller damer. Blir kanskje litt brydd av veldig kjekke menn, men puster på samme måte uansett hvor jeg går med sosialangsten min. Anonymkode: c1420...904 3
Gjest Paramount Skrevet 27. januar 2019 #19 Skrevet 27. januar 2019 (endret) Min utvalgte ble valgt først og fremst pga lårene, de var bare så utrolig sexy.. Men selvsagt var hun jente, og helt vanlig, dvs perfekt. Endret 27. januar 2019 av Paramount
heipådegsann Skrevet 27. januar 2019 #20 Skrevet 27. januar 2019 Jeg må nok også si at mine partnere i hovedsak er valgt på grunn av personlighet. Jeg er ikke blind for skjønnhet, og kan nok kaste et ekstra blikk etter både pene menn og kvinner. Men utseendet gjør ikke at jeg plutselig får lyst til å ha sex med dem. Linken mellom utseendet og tenning er nok ganske svak hos meg. Lukt er kanskje en viktigere faktor hvis man først skal gå på det overfladiske som tiltrekker. Har hatt sex med både mer og mindre kjekke menn. Mine beste samleier har ikke vært med den kjekkeste, men en ganske midt på treet. Mannen jeg lever med nå er heller ingen supermodell, men han har enkelte deler ved utseendet som jeg liker. Han har dog en personlighet jeg vil bli gammel sammen med, og som tenner meg enormt til tider. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå