Snitta Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Jeg er forbanna på min mann. På en ferietur ble min mann forelsket i ei servitør som er 17 År!! Han flørtet og tulla og ville ikke være med og legge seg på natta, for han trivdes så godt i hennes selskap. kjøpte en liten gave til henne før vi reiste derfra og ga den til henne i smug. Han sa dem bare har gitt hverandre koser,og ikke noe mer. Han har også ringt henne etter at vi kom hjem . Er det rart at jeg er forbanna ? Jeg holdt på og ta med meg sønnen og reise forrige dagen. Han sier det er meg han elsker , men ble veldig betatt av denne jenta. Han skjønner ikke at jeg er såret og forbanna! Noen som kan gi meg noen råd?
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 :evil: For en idiot! :evil: Utrolig respektløst overfor deg, da; og gi henne gave og oppmerksomhet. Kanskje du skulle flytte ut noen dager så han får se hva han risikerer å miste?
Gjest SumoBryter Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 :o Tuller du eller? Jeg er sjokkert! Råd, Ja: pass på at han ikke prøver seg på enda yngre jenter.
Laila Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 :o :o Den der var drøy ja.Klart du blir såret og forbanna
Gjest Madam Felle Skrevet 8. april 2005 #5 Skrevet 8. april 2005 :o Gjorde han det mens du var tilstede? Og du bor fortsatt sammen med han? :o Hvorfor blir du?
Snitta Skrevet 8. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2005 Nei jeg tuller ikke! Jeg vurdere å gjøre som "gjest" sa og flytte ut noen dager. Men det er ikke så lett når man har vært sammen i 12 år , for jeg er jo glad i ham tross alt ...:oops: forbanna vanskelig !!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #7 Skrevet 8. april 2005 Hadde min mann sagt at han ikke ville komme og legge seg med meg fordi han foretrakk å være sammen med en annen jente, så hadde døra vært låst når han kom tuslende senere. Hadde flyttet fra ham bare på grunn av det.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. april 2005 #8 Skrevet 8. april 2005 Hadde min mann sagt at han ikke ville komme og legge seg med meg fordi han foretrakk å være sammen med en annen jente' date=' så hadde døra vært låst når han kom tuslende senere. Hadde flyttet fra ham bare på grunn av det.[/quote'] Må bare si meg enig med gjest her, for det er grenser for hva en skal akseptere av partneren sin. På den andre siden gjør han jo bare det han får lov til, og med at du ikke gjør noe med det kan du nok risikere at han gjør dette igjen. Dere har vært sammen i 12 år, men det er ikke dermed sagt at han skal kunne behandle deg som dritt, og beklager men det er det jeg mener han har gjort her.
Snitta Skrevet 8. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2005 Hadde det vært min veninne som hadde fortalt meg dette hadde jeg også sagt det samme som dere.. Men når det gjelder meg selv så er det vanskelig!!!! Har en sønn på 13 år også , som jeg må tenke på.
LilleBille Skrevet 8. april 2005 #10 Skrevet 8. april 2005 Nei, det er ikke rart du er forbanna. Syns det er kjemperart at han tillater seg å oppføre seg slik når du er i nærheten. Og nei, jeg mener ikke at det er ok når du ikke er der heller. Men dette er jo, i tillegg til å være fullstendig tåpelig, fullstendig respektløst overfor deg. Om du ønsker å være sammen med ham bør du forsøke å se på dynamikken i forholdet deres, og jobbe med å få ham til å vise deg større respekt. Still krav til ham og hans oppførsel. Forøvrig syns jeg det blir litt dumt å komme med hentydninger om at han kan prøve seg på jenter som er enda yngre. Tror ikke det er få menn som snur seg flere ganger etter 17-åringer, de er jo flotte å se på, mange jenter blomstrer virkelig i den alderen, og ser definitivt ut som kvinner og ikke barn. Men du kan jo forklare ham at han driter seg ut, og at jenta sikkert bare har vært hyggelig for å få godt med tips fra ham, og at han er en av 1 000 (for henne) godt voksne menn som sikler på henne i løpet av et år. At han ringer henne nå er helt uakseptabelt, og nok et tegn på at han fullstendig mangler respekt for deg. Syns det høres litt skummelt ut, har selv vært i et forhold der jeg ikke ble respektert, og det ble fullstendig destruktivt til slutt. Synes Sissan sa det veldig bra. Skjønner han ikke at du er såret og forbannet .. :o - har du spurt ham om hva han hadde tenkt om det var motsatt .. ville han syntes det var greit at du "siklet etter en 17-18 årig servitør (noen av dem er jo lekre de også) - og gjorde som han gjør (tror ikke det). Da vil han nok fort se hvor patetisk det virker for andre - og hvor respektløst det er overfor deg å oppføre seg sånn...
Snitta Skrevet 8. april 2005 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2005 Må legge til at han aldri har oppført seg sånn som dette før! Han forandret seg der og da og ja jeg følte meg som en dritt!! :-x Jeg hadde selvfølgelig også et "oppvaskmøte "når jeg begynte å merke det. Men han sa at det bare er deg jeg elsker ....og at han bare likte å prate med henne og det var ikke noe mer...! Var "lei" seg og beklaget det. Mange tanker som svirrer nå ...
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #12 Skrevet 8. april 2005 Hadde det vært min veninne som hadde fortalt meg dette hadde jeg også sagt det samme som dere.. Men når det gjelder meg selv så er det vanskelig!!!! Har en sønn på 13 år også , som jeg må tenke på. Angående sønnen din: Hvilke signaler får han om gjensidig respekt for hverandre og om trofasthet når faren vaser rundt som en fjollete tenåring med en 17 åring, mens mor fortviler, men likevel finner seg i det?
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #13 Skrevet 8. april 2005 Minner meg litt om min samboer....han er i samme alder, og ble helt "tullerusk" da ei yngre jente på jobben kastet sine øyne på ham. Greit tenkte jeg, og begynnte å kaste mine øyne rundt omkring jeg og.....tok kontakt med gamle kjente og x-kjærester, samt at jeg tok en telefon til denne unge jentas kjæreste :-) Pipen fikk fort en anne lyd da ja..... Kan kegge til at vi har barn, og at han hadde tenkt å flytte fra oss for denne jenta sin skyld, enda hun var forlovet med en annen. Vel...vi holder fortsatt sammen, men det har ikke bare vært lett.
Andrine22 Skrevet 8. april 2005 #14 Skrevet 8. april 2005 Herregud...! :o Han gjør dette- og så skjønner han ikke at du er forbanna engang?? Og ei jente på bare 17? Æsj... Hadde vært gøy å se hvordan han hadde reagert om du hadde gjort det samme med en utrolig flott veltrent gutt på 20!!
Andrine22 Skrevet 8. april 2005 #15 Skrevet 8. april 2005 Ja- det er mange menn som kikker på 17-åringer- de er flotte å se på. Men han det er snakk om her siklet ikke bare etter henne- han var BETATT av henne! Hva har en mann på 33 år felles med ei jente på 17 år? Uansett, han burde ha respekt for den dama han allerede har.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #16 Skrevet 8. april 2005 Og dette godtok du? Uten å gi ham noe bråk? Det han gjorde var jo direkte respektløst ovenfor deg. Han valgte altså heller å pleie en ferie-romanse med en annen veldig ung jente, fremfor å være med deg. Selv om det kanskje var ganske uskyldig. Men det å ringe henne etterpå tyder jo på at det stikker litt dypere. Greit nok å bli fasinert og betatt av andre, men man går da ikke videre med det. Og hvertfall ikke når kjæresten er med!! Når man treffer folk som henne, så bør manjo heller holde seg unna, så ingen følelser skal opstå. Om du nå bare lar det her passere, uten noe mer, så har du på enmåte gitt ham det signalet at du godtar slik oppførsel, og gir ham da fritt spillerom til å gjøre mer av samme sort. Tror du må vise ham hvor seriøst dette var, og at du IKKE aksepterer slik oppførsel. At han mister deg om han gjør sånt.
Snitta Skrevet 8. april 2005 Forfatter #17 Skrevet 8. april 2005 Vil gjerne at han skal føle at han har gjort noe dumt. Men vil ikke trekke inn eks kjærester!! Han er en topp stefar for min sønn på 13 og han har jo vært i livet hans siden han var 1 år. Min sønn har heller ikke sett så mye av det som foregikk, men han hørte nok diskusjonene som foregikk på rommet under denne ferituren! Han kan ikke skylde på alkohol heller!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #18 Skrevet 8. april 2005 Vil gjerne at han skal føle at han har gjort noe dumt. Men vil ikke trekke inn eks kjærester!! Han er en topp stefar for min sønn på 13 og han har jo vært i livet hans siden han var 1 år. Min sønn har heller ikke sett så mye av det som foregikk, men han hørte nok diskusjonene som foregikk på rommet under denne ferituren! Han kan ikke skylde på alkohol heller! Ja, men da er det jo bare 3/4 år til han begynner å bli betatt av jenter i din sønn's klasse.
Snitta Skrevet 8. april 2005 Forfatter #19 Skrevet 8. april 2005 ""Ja, men da er det jo bare 3/4 år til han begynner å bli betatt av jenter i din sønn's klasse.""
Snitta Skrevet 8. april 2005 Forfatter #20 Skrevet 8. april 2005 Jeg føler meg faktisk litt kvalm! Går rundt med en vond klump i magen! Tenker på det nesten hele tiden. Uff nå skal jeg snart på jobb, har ikke lyst!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå