Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine sjefer skal slutte. Vi har jobbet ganske tett, og jeg har alltid opplevd at vi har en veldig god tone, og at h*n har tatt seg litt ekstra av meg. Pga. den formelle relasjoner har jeg aldri tatt initiativ til noe ordentlig vennskap, men jeg vi har hatt det gøy sammen på jobbefester, snakket sammen i lunsjer, lånt hverandre bøker osv.

Nå synes jeg det er utrolig trist om h*n skal forsvinne helt fra livet mitt. Men er det rart å si at jeg håper vi kan holde kontakten? 

Anonymkode: 405c9...4e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg så alt for godt - hadde en sånn sjef.... som byttet jobb for en lite år siden. Vi møtes nå en sjelden gang for lunsj og har noen fiiiine samtaler på telefon. Håper jeg aldri  mister kontakten med hen. Ser på sjefen som en venn nå. (ingenting seksulet og vi er begge i gode solide forhold)

Anonymkode: b9350...2e4

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg så alt for godt - hadde en sånn sjef.... som byttet jobb for en lite år siden. Vi møtes nå en sjelden gang for lunsj og har noen fiiiine samtaler på telefon. Håper jeg aldri  mister kontakten med hen. Ser på sjefen som en venn nå. (ingenting seksulet og vi er begge i gode solide forhold)

Takk! Hvordan klarte du å få h*n med deg videre? Sa du rett ut at du håpet på det, eller tok i initiativ til å finne på noe?

TS

Skrevet

Hei igjen :)
Jeg husker faktisk ikke hvem tok initiativet - men i løpet av det året som har gått har vi møttes ca 3-4 ganger til lunsj. Jeg har besøkt sjefen på ny arbeidsplass - og sjefen har vært innom på min arbeidsplass. I tillegg har vi noen fine telefonsamtaler en sjelden gang. Akkurat passe til at jeg føler vi er "viktige" i hverandres liv fortsatt.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen :)
Jeg husker faktisk ikke hvem tok initiativet - men i løpet av det året som har gått har vi møttes ca 3-4 ganger til lunsj. Jeg har besøkt sjefen på ny arbeidsplass - og sjefen har vært innom på min arbeidsplass. I tillegg har vi noen fine telefonsamtaler en sjelden gang. Akkurat passe til at jeg føler vi er "viktige" i hverandres liv fortsatt.

Skjønner. Det er vel noe sånt jeg tillater meg å håpe på også. :) 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...