AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Jeg vurderer å øke flokken min av hunder. Men kan hundene da krangle mere om oppmerksomheten min? Anonymkode: abdec...ca0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Hvor mange hunder har du, og hvilken rase? Anonymkode: 78076...f4d
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Har fire hunder. Har hunderase noe å si? Anonymkode: abdec...ca0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har fire hunder. Har hunderase noe å si? Anonymkode: abdec...ca0 Øh.... noen raser vokter av natur, noen gjeter alt de kommer over, noen må ha mer aktivisering. Si meg, hvor lenge har du hatt hund? Anonymkode: a76e9...3fd 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Jeg har hatt hund hele livet. Driver med utstilling og agility men mest utstilling og nå har jeg ingen å stille ut lengre så har lyst på ny valp. To med utstillingsfeil og to med champion. Driver med hund hele dagen så har mye fritid. Går mye turer i skogen og på fjellet på hytta. Hundene er en fin flokk og de er gode venner så blir sjelden noe tull og yngstemann er seks år. Jeg synes livet er for kort til å ha en hund eller to så jeg ønsker en til men samtidig ser jeg at det å øke flokken betyr at jeg har enda en å gi oppmerksomhet til. Har forskjellige hunderaser. Anonymkode: abdec...ca0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 Jeg er mest redd for hva folk tenker om meg som har så mange hunder. Har lest på forumet at folk lurer på hvor mange barn de skal ha og hva andre mener om det. Og redd hva folk mener om man får barn etter 40 årsalderen osv. Så ser jo at folk er opptatt av hva andre mener så er nok ikke bare meg. Anonymkode: abdec...ca0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #7 Skrevet 26. januar 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mest redd for hva folk tenker om meg som har så mange hunder. Har lest på forumet at folk lurer på hvor mange barn de skal ha og hva andre mener om det. Og redd hva folk mener om man får barn etter 40 årsalderen osv. Så ser jo at folk er opptatt av hva andre mener så er nok ikke bare meg. Anonymkode: abdec...ca0 Så lenge du kan gi hver enkelt hund alt den trenger så ser jeg ikke noe galt i å ha flere hunder. Hvorfor gå gjennom livet å tenke på hva alle andre mener? 😛 Anonymkode: a76e9...3fd 4
Diamant20 Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du kan gi hver enkelt hund alt den trenger så ser jeg ikke noe galt i å ha flere hunder. Hvorfor gå gjennom livet å tenke på hva alle andre mener? 😛 Anonymkode: a76e9...3fd Samme tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå