Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Vi er invitert på "Gambler-aften" i forbindelse med min samboers jobb. For han er det jo greit, det er jo bare å ta på seg en dress så er han fit for fight...Men hva med meg?? Aner ikke hva man skal ha på seg på en sånn fest...Altså, nå ser jeg for meg las vegas hvor kvinnfolkene kommer i glitrende,sexy kjoler men neeeei..Ikke er det helt meg, og jeg tror ikke de andre damene kommer til å stille opp i det. Noen gode tips?? Veldig takknemlig for svar :-)
Ingeborg Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 Jeg ville nok stilt i paljetter, glitter og stas - men siden du ikke liker det, kan du ikke stille i dress du også? Dress, slips og hatt kan være stilig på damer også, det!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 Vi hadde Las Vegas-julebord og det var kjempegøy, særlig fordi alle hadde tatt kleskoden. Jeg elsker glitter og stas, men selv om ikke du gjør det så kan du jo gjøre noe moro likevel - jeg kjøpte terning-tilbehør (smykke, øredobber og armbånd) på Glitter for anledningen, og de hadde også smykke med kort (spadame f.eks).
Gjest Eowyn i.i. Skrevet 9. april 2005 #4 Skrevet 9. april 2005 Jeg fant meg klær!! Jeg kjøpte en helt enkel,sort kjole på H&M med tynne stropper som gikk i kryss bake på ryggen. Det var en passy dyp V-utringning på kjolen. Som tilbehør kjøpte jeg en turkis blomst-nål, et armbånd med turkise stener og et par turkise øreringer. Jeeej, er kjempefornøyd.
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #5 Skrevet 9. april 2005 Å synd og jeg som skulle til å nevne out of touch videoen ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå