AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Hva er så viktig med å diskutere trivielle hverdagslige ting som bloggere og « influencere « gjør? Anonymkode: 2c87c...e95 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Det finnes allerede en tråd om dette inne på Rampelysforumet Anonymkode: 7aec3...a77
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det finnes allerede en tråd om dette inne på Rampelysforumet Anonymkode: 7aec3...a77 Da er den i så fall steingammal, jeg har bladd tilbake til 2017, og kan ennå ikke finne noen tråd om det. Sikkert populært å blåse liv i tråder som er eldre enn det, når folk klikker i vinkel når tråder fra et halvt år tilbake dras opp. Anonymkode: a3f04...de0 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Jeg klarer heller ikke begripe hvorfor så mange er interesserte i å lese tåpelige blogger, og ikke nok med det! De leser jo faktisk idiotiske bøker som disse bloggerne har publisert, og de genererer også klikk til avis-skriverier og TV-serier som handler om forskjellige bloggere. Men det aller meste som blir skrevet for eksempel på Rampelys-forumet handler jo stort sett om hvor tåpelige disse bloggerne er, og hvor elendige rollemodeller de er for dagens barn / ungdommer. Uansett hva de forskjellige bloggerne finner på, så kommer det hele tiden kritikk fra de som henger på Rampelys-forumet. Men likevel fortsetter altså folk å generere klikk til forskjellige blogger, avis-artikler, TV-serier og så videre. Tullingene som henger på Rampelys kunne jo heller ha sluttet å lese alt mulig søppel som bloggerne spyr ut hele tiden da. Men den gang ei! Anonymkode: 942e5...e0d 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Denne Sofie Elise, som er en blogger, hadde skrevet noe på bloggen sin, som denne pikenes Jens hadde hengt seg opp i. Hun ville ikke sette barn til verden med dagens partier i regjering. Først leste jeg hans svar til henne, før jeg klikket meg ut. «Hvem bryr seg» tenkte jeg før jeg ikke orket mer av det. Vel, jeg klikker meg inn på innlegget hennes, for å se hva som sto. Jeg greide heller ikke lese der innlegget ferdig. Jeg husket hvorfor jeg ikke leser blogger 🤢 At folk gidder å lese sånn smørje hver eneste dag? Kan ikke si annet enn at KG er MYE bedre 🍾😎 Anonymkode: 6158f...f2b 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Nå er det da Pilotfrue som får gjennomgå fordi hun gav sønnen melkeprodukt. Hallo! Hva er greia? Jeg mener at rampelyset ligner en mobbetråd hvor disse "bedreviterne" kritiserer og fordømmer alt de kommer over hos bloggerne og kjendisene. De sitter og kritiserer bloggere som deler bilder på SOME, men selv er de sikkert ikke noe bedre. Jeg ville likt å se hvem av bloggpolitiene der inne som ikke har delt et og annet bilde av barna sine på facebook. De klager på at bloggerne er dårlige rollemodeller, men hvem er dårlige rollemodeller som sitter på nettet og kritiserer bloggere og kjendiser? Anonymkode: 53eac...68b 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 Jeg skjønner bare ikke at de orker å bruke så mye tid på intetsigende fremmede personer 🙈🙈🙈 Anonymkode: df6f7...497
HalldirV2 Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 Jeg begriper heller ikke interessen for blogger.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 En del av kritikken gjelder viktige saker som rollemodeller, reklamemerking og eksponering av barn. Men jeg skjønner ikke at noen gidder å sitte dag ut og dag inn og skrive det samme igjen og igjen... "Nå merket hun ikke reklamen i dag heller, skal hun aldri lære?" "Nytt bilde av barnet, mer eksponering..." At man ønsker å ta en debatt på kritikkverdige ting hos bloggere skjønner jeg. At man fotfølger dem daglig for å spy ut samme kritikk skjønner jeg overhodet ikke. Det bikker da over fra konstruktiv kritikk til smålig stalking. Spesielt siden bloggerne skal tas for absolut alt og en stor del av innleggene inneholder latterliggjøring og nedrakking. For meg er Rampelyset ikke noe mer enn smålig bygdesladder, forkledd som "kritikk av bedriften". Hvorvidt de som bedriver dette sier det for å rasjonalisere det de holder på med ovenfor seg selv, eller om de oppriktig tror på det de holder på med uten å se hva det faktisk er de gjør, det vet jeg ikke. Anonymkode: a60b6...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå