AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Ene datteren min har slitt psykisk i flere år og vært ut og inn hos psykologer. Hun har ikke hatt ønske om å bruke antidepressiva, til min store fortvilelse. Stemningen hjemme har vært svært laber, utenforstående må vel ha trudd vi var uvenner. Vi har hatt våre diskusjoner ja og jeg har virkelig fått passet påskrevet som udugelig mamma og det som verre er. Hun snakket minimalt til meg og knapt så på meg om vi var i samme rom. Det var helt dor jævlig å bo sammen med henne. Plutselig en stund før jul så kom hun og satte seg i stuen sammen med meg, jeg ble jo både sjokkert og glad. Vi holdt en liten samtale i gang. Dette skjedde bare mer og mer at hun satt sammen med meg. ENDELIG har hun nå begynt å åpne seg for meg og vi kan snakke om ting som plager henne. Det er første gang på sikkert 2 år at vi har det forholdet igjen og jeg håper det varer. Hun har ikke nevnt for meg noe som helst på 2 år og når jeg har spurt har hun enten sagt hun ikke vil snakke om det eller ikke svart i det hele tatt. Nå åpnet hun seg og innrømmet at hun har begynt på antidepressiva og føler seg så mye bedre. Noe dritt er det ennå, men det klarer hun å deale med, det er visstnok bare peanuts i forhold til hvordan hun hadde det. Jeg vil vel egentlig ikke noe spesielt med innlegget, men måtte bare få det ut. Jeg skulle gjerne gått opp på en fjelltopp og skreket det ut til hele verden, jeg er så glad for å få datteren min tilbake. Anonymkode: 08f67...e9e 3
Bokdamen Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Så fantastisk! Håper dere får mange gode stunder og samtaler i 2019 og årene som kommer og at datteren din får det godt med seg selv 💕 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå