Gå til innhold

FAEN! Møtte han igjen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slettet og blokkerte han for 1 år siden, pga jeg innså at det ikke var bra for meg å gå og håpe mer. Jeg var avvisende fordi jeg ikke følte jeg var bra nok. Det var lettere å komme over når jeg ikke så han, men jeg møter han da faen meg i et annet land og!!!! Han kjenner tifledigvis ei venninne av ei venninne i utlandet, og nå vet jeg ikke hvordan jeg skal oppføre meg. 

Anonymkode: de65b...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slettet og blokkerte han for 1 år siden, pga jeg innså at det ikke var bra for meg å gå og håpe mer. Jeg var avvisende fordi jeg ikke følte jeg var bra nok. Det var lettere å komme over når jeg ikke så han, men jeg møter han da faen meg i et annet land og!!!! Han kjenner tifledigvis ei venninne av ei venninne i utlandet, og nå vet jeg ikke hvordan jeg skal oppføre meg. 

Synes du bare skal ta deg sammen, bli voksen og innse at du ikke er sentrum av universet. :P

• Liker 6
Skrevet
17 minutter siden, Gent82 skrev:

Synes du bare skal ta deg sammen, bli voksen og innse at du ikke er sentrum av universet. :P

Hva har det med saken å gjøre? Jeg trodde han skulle bli unulig å se igjen etter jeg blokka han, men så kommer han inn i livet mitt igjen og nå fikk jeg følelser igjen. 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Superjanne skrev:

knull han og gå videre....

Hvorfor ikke knull han og bli kjærester? Hvorfor er det alltid "gå videre" som gjelder?

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, Superjanne said:

Alltid så kul og sånt du 🙄 dette må jo føles kjipt ut. Det er en hard kamp å bli kvitt følelser, bare for å få de blusset opp igjen. Håper du klarer å oppføre deg normalt Ts, IKKE gjør noe med han. Husk, du har klart å miste følelsene før og du vil klare det igjen. Stå i det nå, så vil du snart være fri fra han igjen. 

Anonymkode: fdda5...faa

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Superjanne skrev:

Haha... :)

Skrevet

Okei men du er vel hjemme igjen nå så da kommer du ikke til å møte han i det andre landet nå. Get over it. Stryk han fra lista så selv om du møter han tilfeldig igjen så ikke se på han som aktuell for deg men som en hvilken som helst annen fyr. 

Anonymkode: 852ae...2f0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okei men du er vel hjemme igjen nå så da kommer du ikke til å møte han i det andre landet nå. Get over it. Stryk han fra lista så selv om du møter han tilfeldig igjen så ikke se på han som aktuell for deg men som en hvilken som helst annen fyr. 

Hvorfor er det alltid "stryk han" som gjelder? Hvordan er det folk får seg kjærester når alle rundt bare "gå videre" osv? Hvorfor har du med denne teite engelsken? "Get over it" . Du virker så tafatt. Hvorfor har alle denne tafatta holdningen?"gi opp". Det er så lite spennende alt sammen. 

Nei, jeg har lyst til å si hva jeg har følt. Det er så irriterende at jeg alltid skal la det gå, mens vennene mine blir sammen med folk. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det alltid "stryk han" som gjelder? Hvordan er det folk får seg kjærester når alle rundt bare "gå videre" osv? Hvorfor har du med denne teite engelsken? "Get over it" . Du virker så tafatt. Hvorfor har alle denne tafatta holdningen?"gi opp". Det er så lite spennende alt sammen. 

Nei, jeg har lyst til å si hva jeg har følt. Det er så irriterende at jeg alltid skal la det gå, mens vennene mine blir sammen med folk. 

Hallo. Du slettet og blokkerte den fyren for et år siden og du fikk granatsjokk når du møtte han igjen. Hvilke svar ville du egentlig ha her ??

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi normale folk går videre. 
Det er du som er tafatt om du må skrive på et forum for å klage når du så bestemt egentlig vet hva du vil. Hvis du har lyst til å si hva du har følt så gjør det da. Verre er det ikke :)

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som er tafatt om du må skrive på et forum for å klage når du så bestemt egentlig vet hva du vil. Hvis du har lyst til å si hva du har følt så gjør det da. Verre er det ikke :)

Normal meg her, normal meg der. Normalt er kjedelig. 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normal meg her, normal meg der. Normalt er kjedelig. 

Ok. Så farg håret blått og begynn å gå i tog med hippier eller skaff deg en unormal hobby som ikke er kjedelig da ;)

• Liker 3
Skrevet
På 26.1.2019 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Kombinasjonen av uendelige tilfeldigheter og det som skjer i hue ditt nå tilsier at du håper på noe mer?

Anonymkode: 34f99...60e

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Normale folk gjør forskjellige ting. Å tenke at alle normale må gjøre akkurat det samme er, tja, kanskje ikke helt normalt, for å si det sånn. 

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Akhenaton skrev:

Normale folk gjør forskjellige ting. Å tenke at alle normale må gjøre akkurat det samme er, tja, kanskje ikke helt normalt, for å si det sånn. 

Hvem har sagt jeg mener at alle må gjøre det samme? Ikke jeg hvertfall. Men å henge igjen i fortiden gagner ingen. Normale folk går videre. Hvordan de gjør det er helt invidiuelt! Skjønner ikke hvorfor TS lager noe styr ut av dette. Hun blokka og sletta han og har ikke møtt han på evigheter, nå møtte hun han i utlandet, men kommer jo ikke til å møte han igjen med det første så ser ikke hva som er så big deal

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat den skrivestilen her virker vanvittig kjent..... 

Hvorfor har du ikke fortalt han enda, siden du mener folk er så lite spennende, og at alle bare gir opp? Hvis du absolutt må forfølge en som ikke vil ha forhold, syns jeg du skal si det snart, så du kan få det ut av systemet..

Anonymkode: 8ed02...b14

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat den skrivestilen her virker vanvittig kjent..... 

Hvorfor har du ikke fortalt han enda, siden du mener folk er så lite spennende, og at alle bare gir opp? Hvis du absolutt må forfølge en som ikke vil ha forhold, syns jeg du skal si det snart, så du kan få det ut av systemet..

Anonymkode: 8ed02...b14

Han har aldri sagt at han ikke vil ha forhold. Da forveksler du meg med noen. 

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, adm.

Skrevet

Er han lege?

Anonymkode: c1dd3...c3a

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han lege?

Anonymkode: c1dd3...c3a

Nei. Hvordan det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...