Gå til innhold

Puppeinnlegg

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest1
Skrevet

Hei, håper dere kan hjelpe meg med et kinkig spørsmål.

Har truffet ei flott jente, og vi har det aldeles topp sammen.

MEN: Hun har lagt inn proteser i brystene, vet ikke om det er vann eller silikon.

Så det tydelig første gang vi lå sammen, de "faller" jo ikke som naturlige, og det er jo lett å kjenne når man tar på dem også. Litt klumpete på undersiden liksom....

Tror hun er veldig stolt av dem selv, og kanskje har det vært en lang prosess for henne å gjøre noe slikt. Vet heller ikke om det bare var hennes "idé" eller om om hun har følt seg presset i et tidligere forhold el.l.

Jeg ble litt perpleks da jeg oppdaget det første gangen, og har liksom ikke helt klart å venne meg til det. Vi er begge i slutten av trettiåra, og det forbauset meg at hun i så voksen alder hadde gjort dette (vet altså ikke når...)

Selvsagt er dette hennes valg, men jeg må si jeg ikke klarer legge vekk tanken mht RISIKOEN dette kanskje innebærer.

Har noen erfraringer her?

Bekymrer jeg meg unødig?

Er det evt lett å fjerne innleggene om hun skulle ønske det senere? Har de en viss "livslengde" og må evt fjernes uansett?

Hva med evt "lekkasjer"?

Hun har aldri spurt meg hva jeg synes om dette, og jeg har heller hverken spurt om hvorfor eller andre ting. Men er nok redd for å avsløre meg om hun en dag rett og slett spør om jeg f.eks synes de er pene. Er dårlig på å lyve :-(

Bør jeg i det hele tatt ta det opp med henne, er redd for å såre henne unødig, og det kan jo være et følsomt spørsmål for henne.

Håper på seriøse og oppklarende svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lizzi
Skrevet

Jeg mener du har bare en mulighet og det er å ta det opp med henne. Om ikke vil det jo hele tiden ligge å "gnage" som noe usagt som burde vært sagt. Dere er ikke åpne mot hverandre. Fatt mot og spør forsiktig om det er rett det du aner... Lykke til.

Skrevet

Hypotetisk spørsmål:

Hvis hun ikke hadde silicon-pupper, og du ikke synes puppene hennes var pene da heller...ville du virkelig sagt det til henne?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hypotetisk spørsmål:

Hvis hun ikke hadde silicon-pupper, og du ikke synes puppene hennes var pene da heller...ville du virkelig sagt det til henne?

Jeg synes nesten alle pupper er pene jeg! Størrelse og fasong er faktisk ikke spesielt viktig, de er som regel både gpde å kjæle med og pene å se på. Og de beveger seg eksempelvis på en mye penere måte enn "uekte".

Men; er det vanligst med silikon, eller er vannproteser like vanlig?

Og er det i det hele tatt noen risiko med den siste kategorien?

Gjest Gjest1
Skrevet
Hypotetisk spørsmål:

Jeg synes nesten alle pupper er pene jeg! Størrelse og fasong er faktisk ikke spesielt viktig, de er som regel både gpde å kjæle med og pene å se på. Og de beveger seg eksempelvis på en mye penere måte enn "uekte".

Men; er det vanligst med silikon, eller er vannproteser like vanlig?

Og er det i det hele tatt noen risiko med den siste kategorien?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ligger en tråd lenger ned på siden her som linker til en side som sier at ALLE silikoninnleg sprekker før eller siden. Grunnlaget for en slik påstand og forskningen rundt dette er noe tvilsom.

Om det var slik at alle innlegg sprekker, kan jeg ikke tenke meg at kirurger ville si seg villig til å operere inn silikon.

Seriøs forskning viser at silikon ikke er farlig for kroppen. Det er derimot et anvendbart stoff som kroppen aksepterer. Det blir brukt til bla hjerteklaffer og til nyredialyser.

Dagens innlegg inneholder ikke silikon i flytende form, men en fast gelé. Trist for alle silikonmotstandere men slik er det nå en gang.

Til første gjest her: hvilken rolle spiller det om puppene hennes har innlagt silikon? Det må da være mer du liker ved henne enn puppene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...